Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Blue Moon

Publicerad 2011-01-09 09:20:00 i Naglar i blått,


Tillbaka till det blå och Models Own. Blue Moon är ett foillack i isigt blått som jag också fick med i min första beställning. Ett jättevackert lack som jag varmt kan rekomendera.


Det är lätt att måla med, det torkar fort och det är supersnyggt! Två lager på mina bilder, ett lager överlack. Jag är verkligen förtjust i det och i de Models Own jag hunnit prova. Det verkar vara riktigt trevliga lack. Jag köpte sex stycken lack och fick ett bonuslack på köpet. Generöst och trevligt! Hur många av er har provat Models Own och vad har ni för erfarenheter? Är det några färger jag ska kika närmare på nästa gång jag beställer? Jag kommer nämligen definitivt beställa igen!


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-09 09:44:14

Det här var supersnyggt! Jag har aldrig testat Models Own, men är väldigt sugen på att lägga en beställning.

Postat av: Marie
Publicerad 2011-01-09 10:39:07

Gorgeous!

En nyfiken fråga, vart brukar du/ni beställa lack ifrån?



Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-01-09 11:14:26

hej jag har inga model own. men både jag och syrran blev sugna nu när vi såg det ljusa lacket som skulle passa som lakan. vi tänkte beställa det båda två och lite andra färger med så klart när vi ändå är igång. Nu har du inspirerat oss igen och det är vi väldigt glada för. ha en bra dag Åsa-li

Postat av: Anna
Publicerad 2011-01-09 11:58:28

Var har du beställt dem? När jag var i London i höstas såldes de på Miss Selfridge och jag ångrar att jag inte slog till på några.

Postat av: Anna
Publicerad 2011-01-09 12:14:38

Äh de såldes på River Island menar jag ju...

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-09 13:23:56

Jättefint! Jag äger inga Models Own, men nu har du gjort mig sugen på att skaffa några. Vilken sida har du beställt från?

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-09 13:25:57

Tack Sminkan för att du fick mig att köpa Purple Confetti!! Det är helt underbart! (och utan att ha laddat in bilderna i datorn tror jag att jag lyckades fånga skönheten med kameran med)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-01-09 14:09:10

Det här gillade jag, är väldigt svag för foillack! Min inköpslista bara växer och växer..

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-01-09 14:36:31

Det här var supersnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-09 17:03:50

Nailtastic! De har verkligen många lack som ser superfina ut!



Marie! Just det här beställde jag från Models Own. Annars blir det från bland annat 8ty8.



Åsa-Li! Vad roligt att höra! Models Own har verkligen hur många snygga lack som helst och jag vill också beställa fler!



Anna! från Models Own hemsida beställde jag dem. :D



Maja! från Models Own egen webshop. :D



Kajalen! Visst är det tokvackert!!



Roxcat! Ja, min med...



Sminkjante! Det är verkligen det! Enastående!

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-01-09 18:01:12

Superfint! Älskar den folieliknande ytan.

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-01-09 19:54:59

Jättesnyggt! Jag är riktigt imponerad av Models Own :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-09 21:32:26

Ninni! Jag med!



Nailsbybellan! Jag med!

Postat av: Anki
Publicerad 2011-01-09 21:35:21

Jag har bara provat lacket Champagne, vilket jag lade upp på Pret-ty. Det är väl också ett foillack (gissar jag) och i mina ögon tjusigt. Fick frågan om jag har Minxat naglarna när jag bar det också, hehe.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-10 05:36:34

Anki! Champagne funderar jag på om jag borde skaffa. Tänker att den kan vara lik Swing Baby dock.

Postat av: Anki
Publicerad 2011-01-10 17:07:52

Nu har jag inte Swing Baby, så jag kan inte jämföra. Men på de bilder jag sett av lacket så upplever jag Swing Baby som mörkare än Champagne.

Postat av: Ika
Publicerad 2011-01-11 20:17:25

Jag har samlat på mej en hel hög med Models Own lack, men har inte testat handla från deras webshop, de säljer dem fortfarande i Seppälä här. Dock finns inte hela sortimentet, utan de senaste kollektionerna + ett par äldre samt de flesta av glitterlacken. Gillar alla de jag testat, men vissa av dem är lite tjocka men de torkar hyfsat snabbt ändå.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-11 21:49:58

Anki! Kanske man slår till på det nästa gång då... :D



Ika! JA, alla har varit tjocka som jag testat med, utom kanske foil-lacken. Men det stör inte när de ändå torkar. Fina färger också!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela