Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Flash Light

Publicerad 2011-01-26 07:02:00 i Naglar i orange,


Ett Milani Flash-lack måste få ett bildspam, så är det bara, så här kommer ett! Det här är den orangefärgade Flash Light och den är lika fantastiskt fin som systrarna i rött och rosa!


Gnistrande guld och djupt orange lyser på naglarna som flammande juveler! Så magiskt vackert! ett bra lack dessutom, det täcker väl, här ser ni tre tunna lager, det torkar fort och penseln är utmärkt. Jag är kär i Milanis Flash-kollektion. Den är verkligen lyckad! Jag rekomenderar vartenda ett av dem och de är inte ens dyra. Köp dem hos www.cherryculture.com och älska dem du med! Och nej, jag är inte sponsrad av vare sig Cherry Culture eller Milani. Inte av någon alls faktiskt. Jag är bara berusad av lycka när jag ser på mina naglar i den här färgen!

Ser ni guldet! Och så till själva spammandet då, för jag har ju massor av bilder kvar att visa!


Kommentarer

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-01-26 10:14:51

Milani har så utrolig mange fine lakker! Skulle ønske de solgte det i Norge! :)

Postat av: Nail Polish Junkie
Publicerad 2011-01-26 10:32:57

Å detta var ju bara så läckert:)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-26 10:41:15

Vilken otrolig lyster! Fantastiskt vackert, kanske min favorit hittills!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-01-26 11:19:22

Oh vad snyggt det är! Det ser ut som att lacket lyser :D

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-01-26 11:34:14

JAA! Jag gjorde som du sa Sminkan! Beställde tre av flash-lacken, jag ångrar mig inte en sekund och läängtar tills de kommer!!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-01-26 13:12:52

Vissa lack får det att vattnas i munnen på mig. Detta är ett sådant. Glad blir jag också:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-26 17:56:32

Solveig! Ja, jag önskar också att de var tillgängligare. Glad att de säljs på Cherry Culture alla fall så man kan köpa dem någonstans.



Nail Polish Junkie! Visst är det!



Nailtastic! Ja, det är oerhört fint!



Annie! Ja, det har en fantastiskt glödande färg!



Nails By Bellan! Ja, du kommer älska dem!!



Sminkjante! Ja, man kan inte annat än älska det!

Postat av: Marina
Publicerad 2011-01-27 00:09:52

Jädrars i min lilla låda, vilken häftig orange! Jag gillar inte orangea lack egentligen, men den här var verkligen läcker. Sånt djup i färgen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-27 18:01:18

Marina! Visst är det en underbar färg!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-01-29 23:30:56

Snygg orangeröd färg och ett härligt glitter, håller med om att man blir glad av att se den!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-30 10:50:17

Makeupoholic! Den är fantastisk!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela