Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Sinful Senorita

Publicerad 2011-01-04 23:40:00 i Naglar - holografiska lack,


Vill ni se fler lack ur mitt digra arkiv? Klart ni vill! H&M har ju tre holografiska lack som jag fram till ett byte med Alizarine inte haft i min ägo. Nu har jag två av dem och det här är det ena. Sinful Senorita. En vacker lilarosa med massor av holografiska skimmer som dock inte bildar det där regnbågslika holografiska utan blir mer som ett glitterlack.


Visst är det vackert! En riktigt trelvig färg mitt emellan rosa och lila. Det skimrar massor och ger ett väldigt piggt och glatt intryck. Det är lättlackat dessutom. Två lager ger bra täckning och det är som alla holografiska lack snabbtorkande. Utmärkta egenskaper alltså.

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-01-05 00:25:21

H&M har hololack? Varför har jag inte sett det! Finns dom fortfarande kvar måntro?

Postat av: Feline
Publicerad 2011-01-05 01:55:56

Fyra! Guld, silver, blålila, rosa. :)

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-01-05 05:58:10

Så lekkert! Og nå fikk jeg enda mer lyst på sommer... ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-05 17:01:54

Honi! Tvivlar starkt på att de finns kvar.



Feline! Äsch, okej, fyra då. Då har jag hälften nu tack vare dig!



Solveig! Ja, det är lite kul med sommarbilder på vintern!

Postat av: Line of beauty
Publicerad 2011-01-05 20:37:38

Med tanke på hur snyggt jag tycker det är med hololack varje gång jag ser ett begriper jag inte att jag fortfarande inte äger ett enda, det måste det bli ändring på. Väldigt vackert lack.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-05 22:41:26

Hmm. Jag vet inte vad jag tycker riktigt. Känner mig mest sur över att jag inte köpt ett enda av H&Ms hololack...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-06 09:04:24

Line of Beauty! Ja, klart du måste ha ett hololack!



Emma! Ja, jag är sur att jag inte har det i guld...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-01-07 11:26:37

Såå snyggt! Men de lacken har jag lyckats missa helt av någon anledning.. snyft

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-07 12:05:31

Roxcat! Man kan ju hoppas att de tar tillbaka dem igen i produktion.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela