Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Essence Choose Me!

Publicerad 2011-01-27 17:54:00 i Naglar i blågrönt&turkos,


Ännu ett lack i samma färggrupp som Charla och Halley's Comet, men man kan ju faktiskt inte få nog av dem! Underbara Choose Me! är det lätt att välja! Enda nackdelen är att det är något skirare än både Charla och Halley's Comet och de tre lager jag har här visar fortfarande VNL.


Tre lager alltså. Överlack ovanpå för en slät yta. Snyggt ändå måste jag säga och den VNL som syns på bilderna är inte lika framträdande i verkligheten.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-01-27 19:54:17

Skira lack är ju alltid lite jobbigt, men det här vara ju helt sjukt fint! Jag vill åka till Tyskland genast! :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-27 23:05:37

Så fantastiskt vackert! Och du är ju en samlare:)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-28 09:16:42

Wow, så vackert! Kanske vackrare än Charla, Hailey's Comet och de andra? Fantastiska bilder!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-28 11:46:18

Synd med skirheten. Tycker dock att både charla och halley's slår det här

Postat av: Linda Johansson
Publicerad 2011-01-28 11:48:59

Jag tror jag dör! Så himla snyggt! Jag älskar turkost men har inte ens ett nagellack i denna färg...

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-01-28 13:23:53

Gorgeous!! <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-28 16:42:15

Kerstin! Men då tycker jag att du lika gärna kan skaffa Charla. :D



Emma! Ja, de är vackra...



Nailtastic! Nja, de är nog lika fina alla tre men Orlys är grönast och därför, kanske, favoriten även om Zoya är favoritmärket.



Kajalen! Ja, alla fall är de inte sämre. Fast jag håller nog med helt och fullt.



Linda! Det är enkelt åtgärdat! ;D



Karusell! Ja! Jag älskar den här typen av färger!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela