Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Snowcrystal #441

Publicerad 2011-02-21 22:04:00 i Naglar i blått,


Dags att kasta skräpet ur arkivet. Skåda detta usla lack i all dess förskräckighet. Ful färg, hemsk formula och bara en enda stor besvikelse rakt av. Usch. Kladdigt och svårt att få att flöda ut bra på nageln, seg torktid och en färg som inte ens i januarisol visar upp sitt skimmer. Inte min favorit och definitivt en som aldrig kommer användas igen. Egentligen är inte färgen ful, jag tar tillbaka det, det är fin smutsblå ton med aningens petrolunderton. Dessvärre är lacket så hemskt i övrigt att jag avskyr allt med det. Så inte värt pengarna. Akta er!

Kommentarer

Postat av: Gizzie
Publicerad 2011-02-21 22:58:10

Rätt frän färg ändå! :)

Emma P: va kul att du visste låten, det var ju ändå 100 år sedan och den har ju inte ens varit en singel, och tack för tipset! Den ska jag leta efter för jag har inte hört den än! Kram


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela