Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Massa nya lack!

Publicerad 2011-02-01 06:09:00 i Nytt till lacklådan!,


Massor av nya lack damp ner i brevlådan igår, måndag. Vi hade ju boktema då så de fick vänta till nu med att visa sig. Det är hela Anchor's Away från China Glaze, Katy Perry-kollektionen i miniflaskor, L.A.Splash-lack eftersom Alizarine lockade mig med dem, lite L.A.Colors också, Serena Williams Glam Slam från OPI, lite randomlack från Essie, Color Club och China Glaze som jag varit sugen på ett tag som t.ex Nailtastic-favoriten Sun Worshipper.
Nu vill jag ha dagsljus efter jobbet så jag kan prova alla dessa skönheter och fota dem. Dessvärre dröjer det ettt tag till innan lackfotosessioner kan ske på vardagskvällarna...

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-01 07:34:35

Åh, så många godingar! Jag är nyfiken på LA Splash-lacken och på att höra vad du tycker om Sun Worshiper. Varning för kass formula på den, men den är så läcker att det är värt det. :-)

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-02-01 08:54:24

Oj! Ja, jag förstod att du började få ont om lack, hihi! ;-)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-02-01 09:53:39

Å vad härligt det ser ut! Jag har efterlyst mitt 8ty8paket hos Tom nu... Hoppas det inte strular. Har nått paket från 8ty8 försvunnit för dig någon gång?

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-02-01 10:03:48

Lycka! :)



Nu är jag nyfiken på många lack, speciellt splasharna. Ser också fram emot ljusare och längre dagar. Är trött på lampljus.

Får nog snällt vänta tills nästa löning innan jag unnar mig lite nya lack men som jag längtar.

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-02-01 10:54:07

hej Sminkan det där ser härligt ut. Jag har fått mina models own och väntar på leverans från Tom. Det är alltid lika spännande med en lack leverans. Jag måste byta jobb tror jag så jag kan ha lack hela tiden ha ha.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-02-01 11:03:37

Vilken fin skörd! Det gröna gänget ser verkligen lovande ut!

Postat av: June
Publicerad 2011-02-01 13:30:01

Oj vad mycket roligt!

Sv: Tack! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-01 18:15:52

Nailtastic! Ja, jag vill ju helst gripa mig an dem NU men jag vill samtidigt ha dagsljus så det dröjer nog ett tag innan jag betat av dessa godingar. Hamnade på hundra otestade igen, jag som varit så duktig och fått ner det till 70...



Ninni! Ja, det är inte många lack här inte... :D



Kajalen! Det har aldrig hänt mig att 8ty8 tappats bort. BB Couture från Overall Beauty däremot...



Pamsan! Ja, spasharna ser så lockande ut!



Åsa-Li! Ja, det är det bästa med mitt jobb! nej, kanske inte det bästa, men definitivt ett plus. Har jobbat inom vården för drygt tio år sedan och det var lite tråkigt med lackförbudet.



Kerstin! Ja, alla är supervackra!



June! Tack för vad?

Postat av: Line of beauty
Publicerad 2011-02-01 22:18:36

LA Splash-lacken ser jätteläckra ut. Det ska bli spännande att se dem på naglarna.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-02 06:45:09

Line of beauty! JA, jag är själv väldigt nyfiken på dem!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela