Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Colors Palm Tree

Publicerad 2011-02-22 12:49:00 i Naglar i grönt,


Palm Tree är ett helt vanligt grönt med turkoston i en helt vanlig krämformula. Trevlig men inte så himla minnesvärd. Eller är den inte? Det är en utmärkt färg att ha i samlingen. Ett utmärkt lack också. Två lager är rätt bra vad gäller täckning, tre något bättre. Det torkar fort. Det har bra glans. Dessutom är det billigt. Jämfört med t.ex en miniflaska Depend i liknande färg är de 15 spänn jag spenderat på detta, fullstora, lack ett vrakpris.

Jag gillar L.A.Colors och jag gillar Palm Tree. Sen kanske den inte tar sig in på topp tio listan, men av de dryga tusen lack jag har så kan väl inte alla vara med på den. :D

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-02-22 14:23:03

Åh grönt - nu saknar jag våren ännu mer:(

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-22 16:30:41

Jag älskar ju den här sortens gröna! Påminner kanske lite om Four Leaf Clover? Fast den gillade ju iofs inte du. Jättefin hur som helst, och jag lär säkert klicka hem denna vad det lider. :-)

Postat av: Charlotte
Publicerad 2011-02-22 16:46:37

Snyggt och härligt blankt, jag börjar också känna att jag vill ha såna där lysande somriga färger på naglarna! :-) Dryga tusen lack? Phu, då behöver jag inte känna mig som en 'freak' med mina 900... :-)

Postat av: Honi
Publicerad 2011-02-22 17:07:02

Tusen lack! Galet kvinna, hade varit undebart att kika igenom dina gömmor. Himla fin färg, riktigt somrigt och tropiskt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-22 17:47:30

Aila! Den kommer! Jag lovar!



Nailtastic! Ja, jag tror också den är lik. Jag kanske skulle känna annorlunda nu om jag provade FLC men nu har jag ju gett bort den.



Charlotte! Inte något freak, helt normalt! 900 låter som en nätt samling! :D



Honi! Ja, jag gillade den här gröna. Och du får ju kika i mina gömmor. :p


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela