Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Kavalkad för februari 2011

Publicerad 2011-02-28 10:25:00 i Kavalkad,

En kort kavalkad blir det i februari. Flytten fick alla sminkpryttlar att packas ner i kartonger och därmed var Sminkan osminkad resten av månaden. :D
Vi får hoppas på comeback i mars när jag fått alla kartongerna uppackade, men det kan dröja eftersom jag inte har fått badrumsskåp och sådant vare sig på plats eller ens inköpta. Kan bli knapert även nästa månad alltså. Min favorit är den gröna med lösögonfransarna. Den tycker jag att blev jättefin. Hoppas ni hittat något som inspirerat även i denna rätt magra kavalkad.
1.
2.
3.

Emma hade också en ganska lugn månad. Två sminkningar blev det men båda var klassiska och bärbara. Visst är hon snygg i flätat hår!
1.
2.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-28 21:41:57

Galet lite smink denna månad. Men vi har ju haft mkt annat för dig och ditt smink är ju som sagt nerpackat. Jag har iaf fått mitt paket från TMM idag, vilket jag är mycket glad för!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-02-28 22:31:33

Emmas fläta är skitsnygg:)

älskar ju också vår-dubbelvingen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela