Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Graffiti Nails All City Brown

Publicerad 2011-02-02 06:49:00 i Naglar - crackle,


Mer Crackle! Nu har jag testat mig igenom alla de nya IsaDora men det kommer minst ett till, OPI Black Shatter, någon gång i vår. Jag är dock inte alls så sugen på svarta crackle-lack för det känns så "gjort". Mycket roligare med färg. Här är det färg, mörkbruna All City Brown, som kommer vara min onsdagsmanikyr. Här ser ni den över gröna skimmerlacket HD Nails från Sinful Colors.


All City Brown är ett trevligt och bra cracklelack. Inga konstigheter. Utmärkt på alla sätt. Färgen är mörk nog att nästan se svart ut i vissa ljus, alla fall över den här basfärgen, men i bättre ljus eller vinkel så ser det ut precis som chokladsås! Jag har sett oerhört läckra manikyrer med denna över guld men ville ha en annan take på det så det blev grönt, min favoritfärg, för en lite reptilig känsla. Är sugen på att testa den över ett gulgrönt krämlack också, och så klart över guld för den där jaguarlika fläckigheten! Mycket användbart med andra ord! Det finns många kombinationer man kan prova med cracklelacken. Bara man hade fler händer att prova på. :D

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-02-02 10:58:59

Nu blir jag också krackelsugen igen! Detta var superfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-02 19:41:24

Kerstin! Nja, det var väl sådär...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela