Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Dagens megahaul!

Publicerad 2011-02-08 18:19:17 i Nytt till lacklådan!,


Idag har jag haft det sjukt stressigt på jobbet. SJUKT stressigt. Ingen lunch, inga raster, bara jobb, jobb och mer jobb. Men, det har varit en okej dag så det är ingen sur Sminkis som sitter här. Dessutom hade jag fyra fina paketavier i näven när jag åkte till jobbet och kunde se fram emot att på hemvägen få plocka med mig detta megahaul med lack!

Det är lite American Appareal, de tär ett NOX Twilight i svart och Butter London i aqua och Leighton Denny i mörkgrönt. Mest av allt är det dock ett megafint swap med Kris från bloggen My Lucid Bubble. Min lemming efter Borghese Euro Green har hon tillfresdställt och jag har glitter från Funky Fingers, alla renar utom Rudolf från Wet'n'Wild och några fler Finger Paints. Dessutom hittar jag fantastiska Perplex från Revlon, ett lack det varit mycket snack om under hösten som dupe till Paradoxal från Chanel. dessutom fick jag Royal som också är från Revlon. Och lite till. Fantastiskt!

Jag är världens lyckligaste nagellacksnörd just nu. Sitter och beundrar mina nya kompisar med katterna i knät och bara önskar att jag kunder få middagen serverad också, då vore jag i himmelriket!

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-02-08 19:07:36

Middag kan man definitivt få serverad, det heter hemkörd pizza haha! Hade också varit en glad lacknörd om jag vore du!



Det rosa som står brevid det blå är jag nyfiken på, vad är det för ett?

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-08 19:17:55

Vilken skörd! Jag har med fått paket idag, men har inte öppnat mitt än...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-08 19:20:22

Honi! Det blev så, har precis beställt en hemkörd pizza! ;D

Den rosa är rosalila och heter Nina Ultra Pro Dragon Berry. Ett swaplack.



Emma! Ja, megamegasuperbra skörd idag! Kul att du med fått paket. Är det Katy Perry?

Postat av: Aila
Publicerad 2011-02-08 20:14:57

Mama Mia vilken skörd!!

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-02-08 20:19:49

Wow, inte konstigt att du är på gott humör! Jag blev glad bara av att läsa inlägget! :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-08 20:45:34

Aila! Japp! Jag är supernöjd!



Ninni! Visst är det fantastiskt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-02-08 21:05:46

Och jag fick paket från Cherry. Bra dag :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-02-08 22:25:03

Japp, bland annat:) Superfina är de! Avvaktar med dem till helgen dock. Har testat Fairy Dust på tånaglarna ovanpå Green Goblin. Så fint! Förstår inte hur jag kunnat leva utan Fairy Dust så länge...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-09 06:52:33

Kajalen! Hurra för det! Vad spännande!



Emma!Fairy Dust är verkligen en gnutta magisk!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-09 11:49:48

Åh, känner mig ruskigt avis! Så många finingar! Finger Paints är ett märke jag skulle vilja prova!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela