Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Sun Worshipper

Publicerad 2011-02-17 20:09:00 i Naglar i orange,


Här kommer lite koncentrerad vårkänsla! Sun Worshipper kom med Poolside-kollektionen 2010 och då var det inte ett lack jag ens funderade på. Sen blev den hyllad av Nailtastic och bilderna gjorde mig lite sugen, fortfarande inte så att jag beställde den men så att jag mindes den. När den blev topp 20 hos Anne gav jag upp och köpte den. Det är ett lack som lockar så lika bra att ge efter liksom.


Lysande neonig tangerine. Fantastisk färg precis på gränsen mellan gult och orange. Jag älskar den! Jag valde, eftersom jag visste att den vara skir, att lägga den ovanpå ett lager av brandgula Manila från American Apparel. Då räckte det med två tunna lager för att få Sun Worshipper att lysa.


Visst är det fantastiskt! Det lyser som inget annat! Ett perfekt lack när man behöver pigga upp sig ordentligt!

Kommentarer

Postat av: Vikaba
Publicerad 2011-02-17 20:18:02

Jestanes! Här pratar vi "in-your-face"färg! Tror inte den skulle passa på mig men jag blir lite glad bara av att titta på bilderna. Nu ska jag drömma om italienska solnedgångar, tror jag :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-02-17 20:29:04

Det är verkligen en in-your-face färg s

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-02-17 20:30:04

Vilken fantastiskt skrikig färg! :)

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-02-17 20:31:31

Oj, vilken härlig färg :) Blev riktigt glad av den och tänk dig den med svart konad... Blir upp på önskelistan.

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-02-17 21:02:04

Jag Ä L S K A R Sun Worshiper. Det är bara en sån himla perfekt färg. Precis mittemellan gul och orange, och skrik-neon. Ja nej det blir inte mycket bättre än såhär :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-17 21:14:21

Visst är den fantastisk! Man kan inte låta bli att känna sig glad och lycklig när man ser på det. :-D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-17 22:42:48

Vikaba! Ja, det är en makalös färg! Väldigt, väldigt iögonenfallande!



Kajalen! Man syns i alla fall med det här på naglarna!



Josephine! Ja, definitivt!



Ingela! Den är fantastiskt högljudd men härlig!



Nailsbybellan! Ja, jag är också lite kär!



Nailtastic! Man ler verkligen varje gång man ser sina händer. Och man ser händerna heöa tiden! :D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-02-17 22:49:23

Åh vad vackert! Som att se solen gå upp ^^

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-02-17 23:50:52

hah, jag skrev den nyss på min önskelista tidigare idag:D mindreader?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-18 05:53:17

Annie! Ja, det är verkligen ett sol-lack!



Sanna! Det gjorde du rätt i för det är ett lack man blir så glad av. Multivitamin i lackform!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-02-18 07:54:44

Gillar den, även om det svårtlackat så gillar jag färgen som f*n!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-02-18 10:40:35

Gud vilken glad färg! =)

Postat av: Maja
Publicerad 2011-02-18 15:51:45

Helt underbar färg, jag älskar verkligen orange på nagellack. Måste nog nästan skaffa det här!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-18 18:29:06

Aila! Ja, och ovanpå ett annat lack var det ju inte alls farligt.



Zizzie! Den är verkligen det!



Maja! Ja, den är helt fantastisk!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela