Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Barry M Pink Flamingo

Publicerad 2011-02-04 11:24:00 i Naglar i rosa,


Ännu ett arkivlack kommer här. Efter att ha tittat på mörkgrönt tänkte jag att det vore kul med knallrosa. Exakt vad jag tänkte när jag köpte Pink Flamingo vet jag dock inte men jag måste ju själv ha lagt det i korgen? Eller är det någon slags gåva som den Eyeko alltid skickar med? Hur som helst så har jag ett nu, ett flamingorosa lack.


Det är ju inte så tokigt egentligen. Inte så unikt heller. Ett vanligt rosa krämlack, varken mer eller mindre. Täcker med två flödiga lager och har fullständigt normala egenskaper. Som ett H&M-lack. Det skadar ju inte att få fler rosa i samlingen heller så jag är inte ledsen att den här hamnat hos mig oavsett hur det kom sig. Fint men lite tråkigt är min sammanfattning. Ett praktiskt lack att ha om man ska lacka tånaglarna på någon kompis som inte vill ha grönmetallic på fossingarna. Kul som omväxing också, på fingrarna alltså, på mig.

Kommentarer

Postat av: Mikaela
Publicerad 2011-02-04 12:29:11

Men åh vad läcker färg!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2011-02-04 14:19:24

Mums, denna var ju dundersnygg! Perfekt rosa nyans!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-04 15:15:39

Mikaela! Ja, ganska rolig!



Viola! Ja, en rätt fin faktiskt!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-02-04 15:53:33

Jag tycker också om färgen!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-04 17:57:40

Visst, det är ju inte unikt, men ändå väldigt fint! Gillar såna här knalliga rosa, de gör mig glad!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-04 18:22:16

Kerstin! Den är trevlig.



Nailtastic! Ja, visst är de pigga!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-04 18:22:17

Kerstin! Den är trevlig.



Nailtastic! Ja, visst är de pigga!

Postat av: Camilla
Publicerad 2011-02-08 09:49:07

Riktigt snyggt! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela