Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W'n'W Dancer

Publicerad 2011-12-29 08:39:00 i Naglar - glitter för layering,

Yterligare en ren kommer här, det var den första jag provade men blir den sista att visa sig på bloggen. Det är lite omvända världen här hos mig ibland. Det är ett prismatiskt lack med olika storlek på glittren och det är ett av lacken i W'n'W:s kollektion Vixen Mittens från 2010. Det här är Dancer. Det finns en hel uppsjö som ni vet för nu har ni fått se dem alla, Comet och Cupid och Dasher och Prancer och Blitzen... Den enda jag inte har är Rudolph, faktiskt. 
Dancer är alltså ett lack som består av prismatiska glitter i olika storlek. Det här är två tunna lager över ett mörkblått lack. Det är ganska fint tycker jag. Jag kan leva med att det är oregelbundna glitter och att spridningen av de större glittren inte blir jämn. Jag kan ha det här på naglarna. Jag gillar det.




Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-29 10:49:07

Den ser ut att vara väldigt lik mina prsimatiska från Nubar, du vet Silver Sparkle och Golden Glow. Väldigt fint, jag gillar mina massor...

Postat av: lepidopteria
Publicerad 2011-12-29 11:03:10

Gorgeous combo

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-29 11:43:06

Jättefint!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-12-29 11:48:59

Rudolph var ju inte en av de "ursprungliga" renarna, utan kom till i och med sången som faktiskt var en reklamsång för något amerikanskt företag. Om det nu är så att han inte finns med alls bland renlacken menar jag.

För övrigt var det där riktigt snyggt! :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-29 13:55:44

Emma! Ja, det är det nog. Det påminner lite om Northern Lights Gold men är mer silver.



Lepidopteria! Yes, I really liked it.



Kerstin! Tack!



Mrs data! Nej, Rudolph finns i kollektionen men jag har inte den. Jag vet att han egentligen inte hör till så för min del är det okej att han saknas men det var ett av de snyggare lacken så av den anledning är det lite trist.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-29 14:08:41

Det här var jättefint. Liknar lite NYX Frizz Spots vilket jag älskar!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-29 15:50:29

Väldigt tjusigt! Ser lite rymd-aktigt ut :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-29 21:35:25

MNPO! Ja, Frizz Spots har jag länge velat köpa. Den er jättecool ut på bilder jag sett.



Annie! Ja, det gör det nog!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-29 23:39:43

Antagligen den finaste renen i kollektionen? Har jag googlat rätt om jag får fram en röd, icke-glittrig Rudolph?



Det här var en fin kombination i alla fall!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-30 09:10:01

Chaosophia! Ja, min favoritren, helt klart. Du har googlat rätt, Rudolph är ett rött skimmerlack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela