Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Snöflingor på Perceval

Publicerad 2011-12-15 22:53:08 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Godafton mina vänner. Jag kom av mig lite med julmanikyrerna, men tänkte att jag skulle ta nacksving på kategorin innan jag stupar i säng. Så här superfina har mina naglar varit i 3 dagar nu och ska även vara imorgon, de ska bara få en extra portion överlack för dekalerna håller på att lossna lite på en nagel. Det ni ser är två lager av A Englands Perceval med underbara snöflingor som jag köpte hos Nailshop förra året. Jag tror inte att de har haft dem i år och det är galet synd för detta kan vara en av de finaste dekorationerna jag vet i juletider. Sminkan visade dem ju för er tidigare idag fast i guld. Mina är vita med lite skimmepartiklar. Jag var rätt sen på bollen förra året och då fanns bara de vita kvar. Är dock helt okej, jag gillar mina vita flingor. Mina naglar har blivit väldigt beundrade de senaste dagarna, med viss rätta för visst är de tjusiga?! Har ni inte redan spanat in Perceval tycker jag att ni ska göra det, det är ett av de allra snyggaste röda skimmerlacken och formulan är fullständigt deluxe...

Kommentarer

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-16 06:46:19

Perceval ser verkligen fantastisk ut. Jag borde ha provat honom när du ändå hade med honom hit i september. Men, nu gjorde jag inte det... Oerhört fint glow i den.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-16 07:30:43

Oh vad fint!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-12-16 08:34:00

Ja gud ja! Perceval = kärlek! Och så blev det supersnyggt med snöflingor till. :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-16 08:43:00

En vacker dag ska Perceval bli MIN!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-16 11:52:23

underbart lysande rött! Jättefint manikyr!

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-12-16 17:28:08

Jag tror att Perceval är ett av de vackraste röda lack som finns! Jag har mitt idag :)

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-12-16 20:37:58

This is such a beautiful glowy red - and those snowflakes are adorable!

Postat av: Christel
Publicerad 2011-12-17 05:45:02

Perceval kan vara det ultimata julgranskuleröda lacket. Fantastiskt fint med snökristaller på!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-17 10:14:04

Sminkan: Ja det borde du, det var ostrategiskt av dig. Fast du kan nog lugnt köpa den, jag törs gå i god för att du kommer gilla den:)



Annie: Tack!



Mrs Data: Den är helt awesome!



Chaosophia: Ja du borde verkligen köpa den, det är ett underbart lack!



Sanna: Tack, Perceval är så vacker!



Åsa: Det tycker jag med, den är helt klart i topp tre...



Nicole: Thanks! I really love the colour, and the snowflakes:)



Christel: En av de allra finaste helt klart. Ja, jag tycker att det blev bra:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela