Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ozotic #507 Aurora

Publicerad 2011-12-04 17:54:00 i Naglar - duokromatiska,

Låt oss titta på mer duokroma lack, den här gången ett i guld och grönt. Jag gjorde ju en jämförelse för en tid sedan och då visste jag inte att den här lilla skönheten skulle hamna i min brevlåda som tack för några swatcher jag gett till Llarowe. Den är alltså inte med i jämförelsen och jag tänker inte göra om det inlägget. Jag kan dock säga att det är oerhört likt Kicks Evening at Chateau Marmont. De har samma mässingston i guldet, samma distinkta skiftningar och samma gröna nyanser från en varm grön till en lätt blåtonad grön. Har man Evening at Chateau Marmont behöver man inte det här men har man inte något av dem bör man skaffa ett alla fall. ;D
För att vara ett Ozotic lack från den multikroma delen av sortimentet är det fantastiskt! Det är mer täckande, här ser ni yra medeltjocka lager, och det torkar hyfsat snabbt trots lagren. Det är lättkontrollerad formula och bra pensel. Jag föredrar den nya flaskan framför den gamla, faktiskt. Lättare att hålla i medan man målar.

Kommentarer

Postat av: Emma
Publicerad 2011-12-04 19:13:10

Älskar hur det glänser :)

Postat av: Jessica
Publicerad 2011-12-04 19:24:40

Verkligen likt evening at ch marmont! Men väldigt fint iallafall! :)

Postat av: Ninea
Publicerad 2011-12-04 20:37:22

What a nice polish, I just put it on my wishlist! Thanks for swatching! :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-04 21:23:01

underbart!

Jag nöjer mig dock med två flaskor av kicks EACM :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-04 21:26:17

Det här var verkligen fantastiskt snyggt. Har ju dock kicks.varianten, men jag känner mig verkligen svag för såna här lack just nu. Precis som resten av alla nagelbloggare:) Dit jag inte räknar mig, jag är sminkbloggare som även visar naglar:D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-04 22:00:12

Emma! Ja, det är fint.



Jessica! Ja, de är klart lika.



Ninea! It is fantastic! So pretty!



Sanna! Ja, det räcker nog.



Emma! Ja, men jag tror hela världen vill ha gröna duokroma just nu!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-04 22:42:45

Oh vad snyggt! Jag skaffade precis kicks-lacket så jag känner mig mycket nöjd med mig själv ^^

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-05 05:42:34

Annie! Ja, den är jättefin så det var ett bra köp!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-05 08:45:45

Jag dreglar. Och sen dreglar jag lite till. Och så dreglar jag ännu mer. Snart drunknar jag nog i en pöl av dregel.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-05 17:58:48

Chaosophia! Det är vackert, det är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela