Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Animalistic

Publicerad 2011-12-08 07:42:00 i Naglar i rött,

Jag har ju en konstig faiblesse för röda lack med orange underton. Emma skakar alltid på huvudet när hon ser mina nyinköp i den här färggruppen. Jag tycker dock att det är himla fint! Animalistic är ett sådant orangerött och jag köpte det från OPI Muppets Collection som enda fullstora flaskan. Eler första alla fall. Jag fick ett ryck och köpte Warm&Fozzie också innan jag ens testat min miniflaska av den. Ibland tänker jag att jag kanske skulle slå till på en Wocka Wocka också för det är jäkligt snyggt. Vi får se vad som händer.
Animalistic alltså. Jag tror det finns andra lack som har liknande färg. Det är inte världens bästa formula, tre lager och fortfarande VNL samt ganska rinnig konsistens på lacket. Jag är dock överförtjust i färgen! Den är så vacker! Kanske kan man ha underkläder under den och då slipper man ju också problemen med att det vill flyta ut och rinna runt. För mig är det här mer en sommarröd än en vinterröd, men det kan ju vara olika hur man tycker. Vad tycker ni? Är det en bra röd tll jul? Är det en nyans ni gillar eller är ni med Emma och föredrar röda som inte har orangeton? Har ni lack från Muppets-kollektionen? Vilka i så fall?

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-12-08 08:20:15

Jag föll som en fura för hela Muppets när jag såg promobilderna. Sedan när det dök upp på bloggar blev jag så besviken. Warm & Fozzie har jag iaf köpt, ser väldigt fint ut, de andra hoppar jag för nu.

Postat av: Syster Värst
Publicerad 2011-12-08 08:47:02

Det har bara blivit Rainbow Connection för min del, men jag har funderat på Warm & Fozzie och Fresh Frog of Bel Air.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-12-08 08:50:36

Underbart. Är också förtjust i röda lack med orange underton. Är väldigt förtjust i rött även om det inte alltid framgår på min blogg. Kanske ska bli bättre på att visa rött igen. Nåja. det här får jag köpa och Warm & Fozzie får jag nog också skaffa.

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-08 09:59:47

Fint! Jag gillar absolut orangea undertoner i rött!



Jag har faktiskt inga mupp-lack än. Är lite sugen på minipaketet dock.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-12-08 11:11:27

Jag är också hemskt förtjust i rött med orange underton, det är en färg som gör mig glad!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-08 15:06:32

Kajalen! Jag kände likadant. Men jag har ändå skaffat dels minisetet och så den här. W&F är det mest unika av lacken, helt klart.



Syster Värst! Ja, Emma föll också för RC. Den ser fin ut.



Pamsan! Visst är det fantastiskt fint med orangeröda lack.



Kertin! Ja, minisetet är rätt bra. Man får det bästa ur kollektionen.



Nailtastic! Ja, man blir glad, det blir man!

Postat av: Nailsbybellan
Publicerad 2011-12-08 15:57:21

Jag har ett par lack från muppets och gillar dom verkligen! Men är bra sugen på det här också :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-08 19:07:43

Det var finare på naglarna än i flaskan. Men nej, det är inte riktigt min typ av färg...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-08 20:03:12

NailsbyBellan! Ja, den här är trevlig. Unna dig den!



Emma! Jag vet. Du och orange... :D

Postat av: Christel
Publicerad 2011-12-08 21:53:54

Snyggt! Älskar rött med orange undertoner. Eld och glöd! Visst är sådana färger är underbara på sommaren, men kanske ännu skönare på vintern. De lyser upp och skänker välbehövlig energi och värme. Animalistic är det enda lack från Muppets som är nödvändigt enligt önskelistan...

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2011-12-08 22:58:52

Animalistic är ett av tre lack i muppets kollektionen som jag skippade. Av någon anledning trivs jag inte i rött med orange undertoner, men det ser jättefint ut på dina bilder

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-09 06:16:46

Christel! Precis så kände jag också även om det blev några fler muppets för mig.



Brilliant! nej, alla gillar inte de orangeröda.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-11 14:32:48

Jag älskar orangeröda lack, men trivs inte så bra i dem själv. Jag får helt enkelt leva genom dina bilder istället, för de ser alltid så fina ut på dig!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela