Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Silver Glitter

Publicerad 2011-12-29 14:07:00 i Naglar i svart, grått, silver,

Nyårsafton närmar sig med stormsteg och olika manikyridéer har kastats fram av oss alla. Många tänker sig glitter, jag är en av dem. Det här är ett silverglitter med det otroligt påhittiga namnet Silver Glitter. Det är ett Color Club lack från deras julkollektion 2010 Enchanted Holiday. Jag trodde inte att det skulle vara täckande, som ni kanske förstår, utan hade grundat med ett lager mörkblått som så ofta annars. Det visade sig dock att det var så här täckande med endast ett lager. Galet! Inget för den som vill göra halvnagel gradients alltså, eller få ett spritt lager av glitterpartiklar som låter en grundfärg kysa igenom. Nix nej. Det här är för den som med två lager vill få ett totalt opakt silverglitter. Det guldiga i samma kollektion är inte i närheten av så här täckande kan jag tillägga. Inte i närheten! Det här är det mest täckande silverglitter jag sett.

Kommentarer

Postat av: Viktoria
Publicerad 2011-12-29 14:44:00

Väldigt snyggt! Verkligen något jag tror jag skulle gilla :D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-29 15:59:59

Oooh glitter! Jag älskar glitter :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-12-29 19:03:16

Väldigt tjusigt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-29 19:04:59

Det ser ju ut som en klockren nyårsmani!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-29 21:34:20

Viktoria! Ja det var överraskande snyggt.



Annie! Ja, det är fint!



Nailtastic! Ja, helt klart en okej manikyr.



Kerstin! Ja, det skulle det nog funka som.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-29 22:43:50

Wow, vilket namn, helt vilt!!! Lacket är coolare än namnet, som tur är...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-12-29 23:25:12

Vilket snyggt silverglitter!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-29 23:43:24

Väldigt fint! Det ser ut att vara som Tinsel Town, fast utan hexagonerna! Och mer täckande då förstås.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-30 09:09:13

Emma! Ja, den kreativa nivån på de namnsättarna var verkligen hög. :D



Roxcat! Ja, ett av de bästa!



Chaosophia! Ja, väldigt bra täckning så jag är nöjd med det här faktiskt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-01-05 21:02:17

Wow, det här gillade jag verkligen! Och ett lager? Galet

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 09:55:52

Kajalen! Ja, det är jäkligt imponerande!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela