Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Orly Pure Porceline

Publicerad 2011-08-28 11:48:00 i Naglar i vitt, nude, beige,


Efter att ha sett en massa glitter, holo och duokromt här på bloggen så behöver vi väl alla vila ögonen lite. Det blir alltså ett av favoritlacken i vitt. Eller vitt med rosa brytning om vi ska vara petiga. Pure Porceline är ett väldigt trevligt lack. Väldigt fint. Två lager krävs för att det ska bli jämnt. Torktiden är bra och jag gillar allt med det utom penseln. Jag har svårt för Orlys penslar, som ni vet. Det finns inte så mycket mer att säga. Lacket är vackert på egen hand och det är en fungerande bas för skirare lack om man vill det. Har ni det inte redan så tycker jag ni ska överväga det.

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-28 13:20:56

det där va snyggt

ska hålla utkik efter det..

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-28 14:28:11

På två lager blev det ju riktigt bra. ...Bra som bas kan jag tänka mig men lite för lite färg på egen hand för min del, jag behöver väldigt sällan vila ögonen ;)

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-28 14:51:41

Fint! Gillar att det har en liten ton av rosa i sig och inte bara är rent vitt.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-28 17:01:41

Jag var inte sugen på det där när kollektionen släpptes, men sen har jag ändrat mig lite. Det ser verkligen fint ut på alla bilder. Kanske hittar det hem till mig en dag.

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-08-28 17:43:25

Åh, det är ju jättefint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-28 20:49:47

Liza! Det är väldigt fint.



Cactus! Jag kan tycka sådana här färger är väldigt vackra.



Makeupoholic! Ja, jag gillar också det. Mjukare än rent vitt.



Nailtastic! Den är värd att ha. Väldigt smickrande för naglarna och händerna.



Ninni! Det är det.

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-08-28 21:00:03

Denne er så fin, hver gang jeg ser den på bilde, får jeg lyst til å kjøpe den! :D

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-28 22:11:16

japp ska ringa nails and body beauty imon beställa

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-29 06:22:09

Solveig! Den är verkligen behaglig att titta på. En lugn och enkel färg.



Liza! Då blir de nog glada.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-29 15:58:22

Vad vackert det här var på dig!

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-08-30 05:27:37

Åh, åh, åh, så fint! Nu är jag ju inte vid hemdatorn och lackmappen, så detta åker i stället genast upp på min watchlist på eBay. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-30 06:23:14

Miss Pussy! Den kommer passa dig!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela