Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Silver Shatter på Jessica Indigo Glow

Publicerad 2011-08-21 16:34:00 i Emmas NOTD övrigt,

Sommarnaglarna ska ut här på bloggen innan det är dags att börja visa höstigare lack, så det är bara att ligga i. Ja Sminkan har ju börjat visa höstnaglar redan, men vi är ju olika personer så mina sommarnaglar ska läggasut innan jag börjar visa höstigare lack. Här kommer OPI Silver Shatter ovanpå Jessica Indigo Glow.

Indigo Glow visade jag ju innan vi åkte till Kroatien men när jag bar den passade jag även på att testa OPI Silver Shatter, OPIs silvriga cracklelack. Jag är personligen inget jättefan av just cracklelack, jag har ett svart och ett vitt också, men i ärlighetens namn har jag bara använt det svarta. Metall tycker jag dock känns lite skojigare så när Silver Shatter kom blev jag supersugen och det här lacket blev jag inte besviken på. Silvershatter har en snygg metallisk yta och det beter som alla snälla cracklelack, täcker med ett lager, torkar snabbt och spricker upp i lagom stora ränder. Tummen upp alltså. Nu vill jag ha Gold Shatter med, sen behöver jag inga fler cracklelack.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-21 17:05:15

Emma! Jag såg inte att du lade ut lack! Förlåt att jag knuffade ner dig och när du dessutom visar något så mycket bättre...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-21 17:06:49

Nu ska det vara fixat...

Postat av: Rebecka'
Publicerad 2011-08-21 17:50:07

Fin & bra blogg! :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-21 17:57:47

Det där var en riktigt fin kombo!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-21 18:12:04

Supersnyggt, jag älskar mitt Silver Shatter!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-21 19:39:41

Sminkan: Äsch, hade väl inte varit hela världen, men tack ändå...



Rebecka': Tack, vad roligt att du tycker det:)



Nailtastic: Tack, det tycker jag med:)



Roxca: Crackle när det är som bäst eller hur:)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-08-21 20:20:51

Det där var ju en riktigt snygg kombo. Tänk guldshatter över turkost, det är nog också riktigt snyggt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-21 21:06:05

Pamsan: Tack. Ja det tror jag med. Fast allra mest tänker jag Gold shatter över rött, tror der vore asfint...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-22 01:00:00

Jag behöver nog skaffa det här jag med. Det ser ut att krackelera bra mycket bättre än det där jag köpte från Color Club!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-22 22:02:03

Chaosophia: Ja det borde du nog:) Det är väldigt snyggt faktiskt och krackelerar absolut bra...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela