Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MNY #557

Publicerad 2011-08-30 18:23:00 i Naglar i lila,


Här kommer en annan anledning till mitt enorma arkiv. Nagellack man provat men inte gillat och alltså ganska omedelbart tagit bort för att göra ett nytt försök med en roligare färg. Mörklila MNY#557 är inte deras bästa. Det finns många bra budgetlack som är ungefär i samma färg och har bättre pensel och formula. Det här är lite segt, svårt att få att flyta ut på nageln och färgen är inte så speciell att det är värt besväret. Visst, det är billigt, men det är inte så imponerande. Okej, jag vet, inget av MNY-lacken är överdrivet bra i formula men som sagt, det här är för ointressant färgmässigt för att förtjäna en plats i samlingen.

Det kan ju vara min vanliga kräsenhet när det kommer till lila som gör mig lite oförlåtande. Vad tycker ni? Ni ser på sidan av naglarna att jag haft svårt att få det att flyta ut bra och det drar gärna med lacket när man målar lager två och tre. Nej, jag är inte hård, jag gillar det bara inte.

Kommentarer

Postat av: Cristina - PeeBeforePolish
Publicerad 2011-08-30 20:50:22

I like this new Maybelline packaging. Nice color, too! :)

Postat av: Ida-M
Publicerad 2011-08-30 21:54:26

Är inte det där en lila som typ varenda nagellacksmärke har en variant av? Tycker jag redan sett det ett antal gånger.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-30 22:01:00

Jag har faktiskt inte skaffat ett enda MNY-lack hittills.. Det ser ju fint ut men kanske inte något unikt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-30 22:11:42

Cristina! I really didn't like this one but yes, the color is nice.



Ida-M! Jo, det är därför jag säger att den inte är så speciell.



Roxcat! Absolut inte unik och usel formula. Ett varningsinlägg alltså.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-08-31 09:20:21

Åh lila, mitt hjärta slår extra snabbt! Fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-31 16:16:27

Aila! Men det är en ganska usel lila...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-31 16:49:10

Jag har inte ens testat något MNY-lack hittills. Tycker inte att någon av de få flaskor jag hittat i butik har lockat tillräckligt mycket. Finns en del fina färger, men de är inte tillräckligt fina helt enkelt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-31 18:05:46

Chaosophia! Ja, jag håller med. Men jag har några ändå...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela