Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Like It Like That

Publicerad 2011-08-28 20:41:00 i Naglar i grönt,


Misa Like it like that är ett trevigt lack att måla med, trots vissa penseldragsmärken. Två lager täcker väl och det torkar rätt bra. Dessvärre ser det slitet ut på mina bilder trots att det bara är en dygnsgammal manikyr. Jag upplevde inte att det såg slitet ut, tvärtom, jag tyckte det såg glansigt och fint ut förutom de ställen som jag fått katthår på. Bilderna är alltså lite hårda mot lacket.

Vackert grön med mycket blått i. Jag vet inte om jag gillar det mer än Rulebreaker från samma märke eller inte men de spelar lite i samma division. Ypperliga lack!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-08-28 21:15:59

Mycket vacker färg!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-29 00:57:36

mm det är snyggt med grönt

har målat på mina naglar . hm konsigt nog heterdenna METTALIC BLUE den äriaf inte blå GRÖÖN.. SK'TSAMMA snyggt blev det...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-29 06:20:49

Kerstin! Ja, den är inte så dum.



Liza! vsst är det fint med grönt.

Postat av: Honi
Publicerad 2011-08-29 11:20:44

Urläckert, påminner mig om en av mina favoriteyeliners från GOSH, sådär lysande turkosgrön med obestämbart skimmer.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-29 16:00:02

Konstigt hur kamerorna verkar tycka om att visa upp en sida av vissa lack som man själv inte ser.. Jag tycker i alla fall att det här lacket är superfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-29 17:53:40

Honi! Ja, det är vackert!



Chaosophia! Ja, det är ett supervackert lack IRL.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-29 23:10:46

Vilken fin färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-30 06:26:36

Annie! Ja, det är verkligen vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela