Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani 3D Digital

Publicerad 2011-08-30 06:14:00 i Naglar - holografiska lack,


Milani 3D digital är det rosa hololacket i deras 3D-kollektion, eller holografiska kollektion. Det är en kollektion som verkligen imponerat på mig men det rosa och det lila är väl de två jag gillar minst. Det rosa är en ganska blek rosa och man upplever det som mer "scattered" än de andra (silver blå och grön). Nå, en kollektion där hälften av lacken gör en positivt överraskad och den andra halvan är helt okej måste väl ses som rätt bra? Det är ju inget fel på det här. Blekrosa, som sagt, med en lite hudug ton. Tre lager minimum eftersom det är rätt skirt men det torkar snabbt och det är lätt att måla med.


Det är nästan omöjligt att göra ett fult eller tråkigt holografiskt lack Titta bara, visst är det ju fint det här också! Visst glittrar det vackert! Sen kan det ju faktiskt vara så att ljuset, ett ganska svagt solsken, inte riktigt gav lacket optmala förutsättningar för att visa sin bästa sida.Bland budgetversionerna av hololack är det absolut väl värt pengarna. Jag tycker den ligger högt över många andra lack i samma färg med hologlitter så att jag inte är extatisk betyder inte att jag inte tycker det är ett bra lack.  

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-30 07:36:26

Jag har inte det här, tycker det ser fibtvut men när det kommer till rosa hololack finns det ju lite att välja på och tex ChG Tickle my triangle har ju lite mer umpf i basfärgen

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-30 08:53:03

Blekrosa är igen större hit för min del, men ska det vara blekrosa så ska det ju vara ett hololoack :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-30 13:39:54

Lite för blekrosa som sagt, men jag kommer ändå skaffa det här så småningom!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-30 18:36:09

Kajalen! Helt sant. Hindrar mig inte från att köpa fler dock...



Cactus! Absolut!



Chaosophia! Ja, de är ju inte dyra.

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-08-30 22:18:44

Men jag tror jag är kär! Åh så fint det är! Jag som inte gillar "vanliga" hololack gillar detta skarpt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela