Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jessica Indigo Glow

Publicerad 2011-08-08 22:16:35 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Eftersom den kära Sminkan verkar ha tagit en välförtjänt semester från bloggen så ska ni få se ytterligare ett av de lacken jag hade på min semester. Semestern är nu slut, men bilderna av lacken finns såklart kvar. Här ser ni Jessica Indigo Glow, ett lack som jag har varit galet sugen på länge, men som tyvärr inte riktigt levde upp till förväntningarna. Det är fint men jag hade hoppats på att det skulle vara ännu finare. Sen blev mina bilder inte jättebra, men ni får se dem i alla fall, tvivlar på att jag kommer ta bättre bilder även om jag försöker igen. Formulan var helt okej, men penseln var i bredaste laget. Funkar säkert fint för er som gillar breda penslar men själv föredrar jag den smalare varianten så detta föll mig inte riktigt på läppen.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-09 08:00:30

Jag tycker det ser väldigt tjusigt ut om än inte unikt.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-09 09:07:25

Jag tycker precis som Sminkan! Fint, men inte så unikt!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-09 10:45:41

Och jag håller med övriga om att det ser fint ut, men kanske inte så unikt.. =)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-08-09 11:45:33

Jag håller med föregående talare :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-09 12:28:01

Håller med ovanstående kommenterare! Fint, men det väcker inte något köpsug direkt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-09 22:11:06

Okej, det blir ett gruppsvar här eftersom ni alla sa i princip samma sak:) Jag håller med er såklart, det är fint, men jag hade nog väntat mig lite mer, om inte unikt så mer turkost och mer lysande.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela