Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Westside Warrior

Publicerad 2011-08-24 06:03:00 i Naglar i grönt,


Westside Warrior är fantastiskt fin, tycker jag. Ett perfekt militärgrönt som täcker med två lager, torkar snabbt och håller bra. Ja, jag kan faktiskt uttala mig om det då jag bar det i fyra hela dagar utan att byta. Det chippade inte, ingen tipwear, ingen matthet eller repor. Jag hade ju Seche Vite som överlack så att det behöll glansen kanske mer är dess förtjänst än lackets, men ändå. Jag klippte till och med naglarna dag tre men kunde behålla lacket ytterligare en dag för man såg inte att jag varit framme med saxen, alltså inga sprickor eller ens någonting. Flera kollegor berömde också färgen så den passade mig verkligen. Bilderna gör det inte riktigt rättvisa, jag tycker det var snyggare än så här. Det var inte världens bästa ljusförhållanden. enda nackdelen med att jobba, man är inte hemma och kan ta vara på ljuset och nu går vi ju mot mörkare tider igen.



Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-24 07:44:42

Ja, nu blir det mörkare igen. Det är så kul nu på sommaren när man verkligen får möjlighet att fota ordentligt. Det märks påminner blogg, det blir bildspam :-)

Jag har bara swatchat Ww än så länge men tycker det ser väldigt fint ut. Inte likt nått jag har heller. Det ser verkligen ut att passa din hudton, ska bli spännande att se vad jag tycker om det.

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-08-24 19:09:47

Så snygg den var! Jag måste nog köpa den ;)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-24 20:30:21

Det här passar dig verkligen superbra! Och jättefin färg över lag. Nu är jag glad ändå att jag beställde hem WW innan jag hann testa Dree. :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-24 20:54:03

Kajalen! Jag är väldigt förtjust i hur bra färgen passade mig!

Mörkret har ett stort minus och det är minskningen av fotomöjligheter. Annars är det skönt.



Åsa! Ja!!



Chaosophia! Ja, den passar mig perfekt vad gäller nyansen.

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-08-24 23:28:53

Har du ngt lack från Uslu Airlines? Lite nyfiken på det märket men har inte tagit steget pga prislappen...

Postat av: Linda
Publicerad 2011-08-25 00:01:28

Så långa och fina naglar du har! =) Mina hann precis nå den längden då en efter en började gå av... Tråkigt... =(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-25 06:39:42

Katrin! Nej, det märket har jag inte. Låter spännande!



Linda! Åh, säg inte så! Jag vill inte bryta naglarna nu...

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-25 12:37:28

Jag fick hem WW häromdagen men har inte hunnit testa, kul att höra att du gillade den så mkt, jag tror att det är en färg jag kommer trivas väldigt bra med också!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-25 17:48:17

Makeupoholic! Det är så fint! Du kommer älska det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela