Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Phoebe

Publicerad 2011-04-22 23:24:00 i Naglar i blått,


Mer inlägg från min maratonswatchvecka. Jag tänkte att ni vill se även det sista lacket ur Mod mattes. Zoya Phoebe är alltså sist ut att testas av de tre lacken i Zoyas matta LE-kollektion. Nej, jag föll inte för det. Om Lolly var svår att få jämn så var den här svår att få täckande. Tre lager av lack när det är ett matt lack tycker jag känns... konstigt. Ringfingret ser ni med överlack. Det är en fin blå nyans, lite elektrisk, men nej. Jag orkar inte jobba så mycket med att få det snyggt som det verkar krävas.

Hela min lilla trio med matta LE-lack från Zoya köpte jag från Le Polish Boutique. Min favorit blev Mitzi. Den var inte problematisk alls att måla med och hade en cool färg som jag gillade. Phoebe kunde ha varit snygg men blev alltså för flammig och Lolly var bara tråkig rakt av...

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-04-23 09:43:56

Ja det är verkligen svårt att få matta lack att bli snygga på naglarna. Du har dock lyckats här tycker jag och håller med om att det är en fin blå färg.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-04-23 11:44:58

Färgen var ju jättesnygg, men det finns ju andra blå om formulan ska trilskas så... Det känns lite bra att du inte är helnöjd med Phoebe, då känns det inte som jag missat nått när jag bara beställde Mitzi ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-23 12:17:41

Marie-Louise! Matt är svååårt.



Cactus! Du missar ingenting. :D

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-23 12:37:13

Gillar färgen - riktigt sommrigt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela