Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Palettpaket!

Publicerad 2011-04-02 09:00:00 i Emmas sminkväska,

I höstas utvecklade jag ju en stor passion för paletter. Den håller i sig än och idag var jag och hämtade ut ett paket med två superfina paletter från Coastal Scents, Creative Me # 1 och Winterberry Palette. Båda paletterna består av 12 stycken Hot Pots vardera. Hot Pots är CSs skuggor som man själv kan skapa paletter med och de har samma storlek som MACs singelskuggor men är enligt Sminkan mycket bättre. Jag har inte känt på skuggorna alls, men visst ser de ljuvliga ut?! Creative Me # 1 har jag dreglat över länge, den består av 12 matta skuggor i knalliga färger. Japp matta, även om jag tänker på mig själv som en sann shimmeraholic så kan matta skuggor va kul ibland och allvarligt, vem kan stå emot de superknalliga färgerna? Inte jag i alla fall, särskilt inte nu när våren har gjort sitt intåg. Winterberry Palette är lite mer nedtonad och alla skuggorna är skimriga. De ser superfina ut och jag tror att skuggorna kan vara väldigt bärbara och dessutom så innehåller den en highlighter som ser jättebra ut. Avslutningsvis kan jag väl säga att jag betalade 425 kronor inklusive frakt, jag klarade mig utan moms och paletterna anlände ordentligt förpackade i en kartong med papper och bubbelplast. Ja och ni hittar dem här... Är ni nyfikna på skuggorna så ska jag försöka testa lite i helgen men det beror såklart på mängden tid och ork.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-02 09:46:59

Så fina! Jag förstår att du inte kunde motstå dem :)

Postat av: Mayaline
Publicerad 2011-04-02 09:54:07

Vilka härliga paletter!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-02 10:01:43

De ser jättefina ut! Nu är det dessutom 25% rabatt på Winterberry-paletten.. jag ska ju inte köpa mer smink nu men jag blir såååå sugen!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-04-02 10:52:31

Åh vad fina! Speciellt den med matta skuggor, vilka knallfärger!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-02 11:13:27

kerstin: Precis! och jag har motstått dem länge nu:)



Mayaline: De är superfina!



roxcat: Det är de! Jaså, där ser man, inte illa. Ja, ibland måste man hålla igen, men det är banne mig inte lätt:)



Honi: De är superfina! Ja, kanske det, jag kan inte välja, gillar båda massor:) Ska bli spännande att testa...

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-02 11:59:00

Verkligen superfina och vilket bra pris;)!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-02 12:30:46

Båda ser urfina ut, speciellt Winterberry-paletten!

Postat av: June
Publicerad 2011-04-02 12:46:27

Emma: Tack! :)



Precis!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-02 13:03:33

Båda paletterna ser underbara ut! Nu blev jag sugen på nya skuggor. :-)

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-04-02 14:03:28

Vad fina paletterna ser ut, ska bli kul att se dem på dig sedan! :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-04-02 16:20:17

Gud så ljuvliga!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-02 16:32:15

Aila: ja visst är det! Jag valde mellan dessa och the Balms nya, men valde dessa då jag fick två för priset av en och dessutom större paletter...



Maja: Ja, de är superfina båda två. Kan inte välja nån favorit:)



Nailtastic: De är toppenfina, jag är så glad! Förstår det:)

Josephine: Ja visst är de! tycker jag med, ska bli jättespännande att prova...



Ninni: Visst är de:)

Postat av: Isa
Publicerad 2011-04-02 16:53:43

Åååh 25 % rabatt på forever natural paletten bland annat,.... köpa eller inte köpa?!

Postat av: Stina
Publicerad 2011-04-02 18:00:42

Winterberry-paletten ser jättefin ut!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-02 19:45:40

Isa: Ja du lurigt... Är det din typ av färger så är det säkert en palett värd att ha. Och man får mycket för pengarna, även utan 25 %...



Stina: Det är den! Båda två är jättefina:)



Postat av: Hanna
Publicerad 2011-04-04 03:20:06

Sv: Tack för kommentarerna Emma, ska köra i lite mer svart på nästa sotning :).

Postat av: Vanesa
Publicerad 2011-04-04 12:39:49

huur fina som helst :))


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela