Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Turn The Other Chic

Publicerad 2011-04-02 17:14:00 i Naglar - glitter för layering,


Det blir inget smink med Honey idag. Jag orkar inte sminka mig. Ni får lite honungsfärgade naglar ur arkivet istället. Eller förresten, det är inte honung det liknar utan det ser ut mer som fanta med glittrande kolsyra! Turn the other Chic över Mavala Acid Yellow är helt fantastiskt glittrigt, glatt och apelsinläskfärgat.


Det är ett lager av glittret över den befintliga manikyren med gula Acid Yellow. Kort torktid och enkelt att använda som layering är mitt omdöme. Jag tvivlar dock på att jag skulle orka använda bara Turn the other Chic.  

Kommentarer

Postat av: Monticka
Publicerad 2011-04-02 17:47:28

Har kört denna över Glaze Breakin' en gång, så galet snyggt att man nästan börjar grina :D Köpte dem båda enbart för att kombinera med varandra..



Har tyvärr ingen passande gul, annars hade jag testat din version! Riktigt galet snyggt det också!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-02 18:20:21

Vad fint, det här skulle passa utmärkt som en påsk-manikyr!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-04-02 18:31:54

Håller med föregående talare om att det var riktigt påskigt. Snyggt:

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-02 19:43:01

Jag som ju bestämt brukar hävda att gult är fult kapitulerar, detta var inte alls tokigt. Fast egentligen är det mest glittret som är snyggt...

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-02 20:24:59

Så fint! Man blir alltid glad av gult nagellack, speciellt om det glittrar också!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-02 22:45:29

Vilken vitaminbomb! Supersnyggt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-03 10:14:47

Finfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-03 11:20:46

Monticka! Jag tror den kan vara fantastisk över nästan vad som helst!



Roxcat! Ja, det skulle den nog göra!



Marie-Louise! Jag gillade det!



Emma! Gult är allt annat än fult. Tänk på ditt fina gula Sally Hansen HD. Det hade jag aldrig släppt idag för nu är jag galen i gult och erkänn att du också tycker det är himla fint!



Maja! Ja, man blir verkligen jätteglad!



Nailtastic! Ja, jag är förtjust i det här!



Kerstin! Tycker jag med!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-03 16:27:31

Aldrig, erkänner inte! en del är mindre fula än andra och SH-lacket är ovanligt snyggt för att vara gult. Föredrar lite kallt citrongult framför såna som drar i orange...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela