Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Up&Away, de jag har.

Publicerad 2011-04-11 09:22:00 i Nagellack - kollektioner,

En liten sammanfattning av förra vårens kollektion Up&Away. Jag har inte alla lacken men jag har rätt många nu, insåg jag, så det kan ju vara kul att se dem. Det är en rätt fin kollektion med flera lack jag verkligen gillar. Jag lät det vara två bilder på High Hopes för på den första bilden, med bara den, är det så mycket damm och katthår i det och man ser finishen bättre på mitt senare inlägg, det med en ruffian med den och Peachy Keen.

Har ni några favoriter i den här kollektionen? Vilka har ni av lacken? Borde jag skaffa de resterande?

Happy Go Lucky

Lemon Fizz

Peachy Keen

Something Sweet

Heli-Yum

High Hopes

Peachy Keen och High Hopes.

Sugar High

Light as Air

Re-fresh Mint

Four Leaf Clover

Kommentarer

Postat av: Shamrock
Publicerad 2011-04-11 10:54:28

Härliga påsklack

Postat av: bella
Publicerad 2011-04-11 11:14:48

Vilken härlig mix!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-04-11 16:52:20

Åh vilken härlig salig blandning :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-11 21:12:50

Shamrock! Visst är det!



Bella! Ja, det är en lyckad blandning.



Honi! Ja, så läcker mix!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela