Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Wicked - sammanfattning

Publicerad 2010-09-11 16:44:02 i Nagellack - kollektioner,

Här kommer sammanfattningen av Zoyas höstkollektion Wicked. Länkar till de ursprungliga inläggen hittar ni under varje bild om ni blir nyfikna. Hoppas ni har glädje av även denna sammanfattning!

Julieanne

Edyta

Cheryl

Kym

Karina

Carrie Ann 

Så vilka blev era favoriter här? Jag är väldigt förtjust i Edyta (ni vet, för min katt heter Edit. Och det är grönt...) och i alla de röda lacken. Kym blev till min stora förvåning oerhört vacker på naglarna men alla tre har glöd och skimmer på ett sätt som bara Zoya har och bara när de är som bäst. Karina blir betydligt mörkare om hon inte har sol på sig, som här, och Carrie Ann är kanske den som är mest rosa av de tre. Cheryl och Julieanne gör ingenting för mig. De är tråkiga och ointressanta menar jag, men kanske de är perfekta för dem som gillar brunt och lila?

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-09-11 17:12:40

kollektionen är jättefin, min personliga favorit är också Edyta, fantastiskt fin nyans :)

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-09-11 19:10:18

Jag älskar Edyta :)

Men hallå va, jag tycker Carrie Ann är ganska "varm" i tonen, liiite för varm för mig...

Den ser inte ut att vara mest rosa?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-11 20:13:15

Josephine! Ja, vem kan motstå Edyta? :D



Andrea! Även rosa kan väl vara både varm och kall? Carrie Ann är definitivt mest rosa av de tre och jag skulle kalla den neutral eller kall, inte varm. Har du den alltså och tycker den är varm på dig? Kym är väl den som är mest varm av dem.

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-11 20:42:32

Julieanne gillar jag :) Tror det är favoriten!

Postat av: Maja
Publicerad 2010-09-11 21:06:53

Jag tycker bäst om Edyta, superfint! Även Kym och Karina var fina, men inte lika unika.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-11 22:23:07

Honi! Du är ju en lila-älskare! ;D



Maja! Kym är så snyggt i verkigheten. Önskar att mina bilder vore bättre på det lacket.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-09-11 22:30:06

Ha ha, Cheryl var min absoluta favvo, men så är jag lite brun-fanatiker också :-) Men Edyta ser också väldigt läckert ut, ganska annorlunda färg.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-12 14:29:28

Makeupoholic! Så klart du gillar Cheryl!

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-09-12 16:15:15

Svar: Ja okej, det jag menar när jag sa det var snarare att den känns liite mer orange än rosa..

Jag har Carrie Ann ja, och jag tycker snarare den är lite varm. Alltså, lite mer orangelutande. (?) mystiskt! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-12 17:20:53

Andrea! Väldigt mystiskt. Jag kanske har fel då. Får kolla noga när jag provar den igen.

Postat av: moncler
Publicerad 2010-11-12 07:05:15



many years ago .I was a student ,like English very much ,because some resons I gave up it .but now I want to learn it again .believe me!!GO GO !!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela