Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BYS Fern

Publicerad 2010-09-29 17:39:51 i Naglar i grönt,


Dags för ännu ett av mina fina BYS-lack! 39 kronor styck på Sminkshop.se. Strålande, va? Det här är det skogsgröna Fern.


Ett mellanmörkt grönt lack med lite gråton och så skimmer i ljusare grönt. Två lager lack. Helt normal formula. Bra torktid. Det här är ett lack med helt normala egenskaper, inte lysande men heller inte dåligt på något sätt. Färgen är unik i min samling och jag tycker det är ett trevligt lack om än inte någon ny storfavorit.

Kommentarer

Postat av: feline
Publicerad 2010-09-29 20:02:00

Men varför har ingen sagt till mig att mn kan köpa BYS i gamla Sverige?! xD UNDERBART! Men för i helvete, jag har redan köpt så mycket nagellck denna månad... Måste bli några fler helt enkelt. :D

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-29 20:05:09

Woooh, den här var en riktig msnygging!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-29 20:06:24

Feline! Ja, vad kan jag säga... Jag har visat flera BYS under hösten. Du missade väl inte min favorit, Jaded Jet?



Aila! Japp! Supersnygg!!

Postat av: feline
Publicerad 2010-09-29 22:31:19

Sminkan: Joo... Jag gjorde ju det, eftersom min hjärna var gjord av såpa under valrörelsen. xD Du vet, orkade bara titta på bilder... Men när jag nu gjorde en sökning i Google Reader hittade jag ju dina tidigare inlägg (varav jag t o m lyckats kommentera ett!), så, jooo, nu såg jag Jaded Jet! Klickade ner allt i en varukorg men lyckades stänga sidan innan det var försent. ;)

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-09-29 23:35:52

this is super gorgeous!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-30 05:50:39

Feline! Ja, de finns ju kvar nästa månad också. Ingen hets alltså. Jag är rätt förtjust i alla dem jag provat även om Jaded Jet hade en rätt jobbig formula. Ska ha fler! :D



Kelliegonzo! it is! I love it! A very pretty shade of green!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-30 09:57:08

Ser ut att vara en riktigt trevlig grönnyans! Man kanske borde prova lite BYS lack....

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-09-30 12:20:30

Det var verkligen fint o lite ovanligt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-30 17:44:15

Lina! Ja, de är ju så billiga så det tycker jag du ska göra!



Kerstin! Japp! En härlig färg!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela