Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Oktoberkavalkaden

Publicerad 2010-10-31 22:07:00 i Kavalkad,

En lite mindre kavalkad den här månaden. Jag har ju varit sjuk och så sminkar jag mig knappt längre. Vi får se om de fortsätter krympa, kavalkaderna, eller om jag orkar hålla den här nivån alla fall. ;)
från och med nu har jag alla fall en veckas semester från både jobb, Stockholm och smink, så ni vet. Naglar kommer det dock bli trots semestern.

1.
2.
3.

Emma har hållit sminket vid liv här på bloggen med följande fantastiska mästerverk:
1.
2.
3.
4.

Kommentarer

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-11-02 23:55:56

Utrolig flott make up på dere begge i oktober. Fortsett med den gode jobben.

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-11-02 23:56:37

Utrolig flott make up på dere begge i oktober. Fortsett med den gode jobben.

Postat av: Sofia
Publicerad 2010-11-03 19:05:35

Hur många är det som styr bloggen? Vem är sminkan och vem är emma?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-03 22:18:21

Sexy Sadie! Tack så mycket!



Sofia Hur menar du styr? Vi är två som skriver på blloggen, därav namnet: Sminkan och Emma. Emma är Emma och jag är jag. Är du osäker och det är viktigt för dig att veta så kolla kategorin på inlägget.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-04 06:55:42

Sminkan: Tack så mkt sadie!



Här märks det ju tydligt att vi är lite matta och trötta, eller ja, i ditt fall ointresserad av smink, men jag tycker vi kämpar på bra ändå!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-11-04 20:57:05

Underbar kavalkad med massor av läckra kombos!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela