Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sew Psyched med stämplar

Publicerad 2010-11-22 18:59:00 i NailArt,


Essie Sew Psyched är ju ett lack jag gillar. Här är det framme igen men för omväxlings skull blev det stämplar på ringfingret med ett mönster från en platta av Bundle Monster och Konads vita speciallack. Mönstret täcker inte mina naglar på längden så jag har skarvat, dessvärre rätt fult, men på håll tänker man inte på det. Jag är verkligen ingen mästare på stämlar men det är kul att visa de få försök jag faktiskt bär.

Kommentarer

Postat av: Marika
Publicerad 2010-11-22 20:37:14

Jag bara MÅSTE skriva upp Sew Psyched på min önskelista!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-11-22 20:45:29

Snyggt! Har du IsaDora In the Army? Det ser ut som att det skulle kunna vara en dupe till Sew Psyched...

Postat av: Annie
Publicerad 2010-11-22 21:03:26

Verkligen supersnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-22 21:04:33

Marika! Ja, det är ett speciellt lack som är riktigt snyggt.



Makeupoholic! Nej, de är inte ett dugg lika. In the Army är mycket grönare och mörkare. Sew Psyched är mer grått med grönton.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-22 21:05:54

Makeupoholic! Jag måste ju länka till mitt inlägg med In the Army: http://sminkan.blogg.se/2010/october/isadora-in-the-army.html

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-22 21:06:51

Annie! Det är ett fint lack!

Postat av: Honi
Publicerad 2010-11-23 08:30:57

Väldigt fint! Jag tycker det blev riktigt snyggt med stämpeln även om det blev lite skevt, men det är väldigt snyggt. Ser ut som att det är "intended"!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela