Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Novemberkavalkaden

Publicerad 2010-11-30 15:23:00 i Kavalkad,

En liten mini-kavalkad igen. Inspirationen är inte på topp och dagsljus existerar inte i mitt liv just nu så det blir få sminkningar som förevigas och hamnar här. Lite har jag dock fått ut på bloggen och mina personliga favoriter är de de två första på övre raden. Det är lite kul att ungefär samma nyans av grönt kommer igen tre gånger och med tre olika ögonfärg, brunt, aqua och min naturliga grå. Det finns inget vackrare till gröna ögonskuggor än bruna ögon. Så är det bara...
1.
2.
3.

Emma har inte heller varit jätteinspirerad i november. Så är det ibland, vi kan inte alltid orka och hinna fixa med alla delar av livet, vara inspirerade och glammiga och hinna fota och skriva dessutom. Två vackra fotd bjuder hon alla fall på och jag älskar lösögonfransarna som ser så naturliga ut men ändå ger en massa volym och längd. Jag är så klart mest förtjust i den som går i grönblå toner även om allt så klart klä en skönhet som Emma.

Kommentarer

Postat av: Marika
Publicerad 2010-11-30 16:46:09

Underbara sminkningar! :D

Postat av: Nicole
Publicerad 2010-11-30 17:14:15

tycker att ni är mycket grymma på att blogga ändå :) och ni leverar med super fina sminkningar :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-30 20:27:23

Stackars trötta oss, men vi kämpar på iaf, en eloge till oss för det:D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-01 09:03:31

Marika! Tack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-01 09:04:37

Nicole! Tack så mycket, vi försöker!



Emma! Ja, lite synd om oss är det allt... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela