Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Rock Star "Paparazzi"

Publicerad 2010-11-05 22:51:00 i Naglar i rosa,



Varför inte fortsätta på den rosa trend Emma och jag glidit in på nu i höst. Vi visade ju våra rosa nagellacksfavoriter och Emma fortsatte med en manikyr i rosa och svart. Jag är inte sugen på att bära rosa men väl på att visa ett inlägg från i somras. Ni har säkert förstått vid det här laget att jag verkligen gillar mina L.A.Girl Rock Star-lack. Ett av dem är detta, rosa Paparazzi. Ett riktigt snyggt rosa lack men oerhört skirt.

För att komma undan problemet med skirheten valde jag att lägga Paparazzi ovanpå rosa Chic från L.A. Girls Disco-lack. Det är ett mellanrosa krämlack som gör sig utmärl´kt som bas för skirare lack. Det påverkar inte färgen på Paprazzi men instället för fem frustrerande lager kommer jag undan med tre, ett av Chic och två av Paparazzi.



Här ser ni Paparazzi både i solsken och i ljus skugga. Det är ett skarpt rosa lack med massor av små glitter, eller stora skimmerpartiklar, beroende på vilken policy man har. Det är oerhört vackert och väldigt levande i ljuset. Det verkligen gnistrar och glimmar.


Visst är det skönt nu i november med lite bilder från juni... :D

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-06 06:28:53

Snyggt! Jag gillar min Paparazzi, men har dragit mig för att använda den pga skirheten.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-06 08:50:17

Vilken superhärlig rosa! jag var inte heller pepp på rosa, men blev efter vårt inlägg. Fast nu har jag blind love och wagon trail. Erik tycker det är snyggt, vilket är mycket ovanligt...

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-06 09:44:37

Så härligt med sommar =) Snyggt lack också!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-11-06 16:46:52

Åh så ljuvliga bilder, varför är det inte sommar nu??? Avskyr detta mörker.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-06 17:58:49

Nailtastic! Layering löser rätt många problem faktiskt. ;D



Emma! Ja, det är fint! Men jag vill inte ha rosa på mina naglar nu.



Kerstin! Ja, sommar... :D



Ninni! Jag älskar i och för sig november, men ibland vill man ha en dos sommar ändå.

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-07 22:31:32

Åh vilken härlig manikyr!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela