Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girl Metal Obsidian

Publicerad 2010-11-03 22:10:00 i Naglar i svart, grått, silver,


L.A.Girl Metals är ju en serie med helt underbara lack. Svarta Obsidian har alla chanser att ta sig en topp tre plats vad gäller alla mina svarta och det är inte dåligt!


Här ser det lite tjockt ut men det är för att jag lackade över en gammal tråkig manikyr. Det är det som är så bra med det, det är så opakt. Jag kommer undan med ett lager och kan ändå täcka över en annan manikyr utan att den syns igenom. Jag gör så ibland för att slippa lacka om och ändå kunna byta färg när jag ledsnat på något, ofta färgglatt, lack. Superopakt alltså, och snabbtorkande. Jag älskar det redan av de anledningarna, men det är dessutom glossigt och fullt med skimmer. Supersnyggt alltså!

Jag kan berätta att jag fått jättemycket komplimanger över den här manikyren. Jag blev lite förvånad när butikspersonal i kassan på olika affärer frågade var jag gjort naglarna och om det var färgad gelé och så. Det är ju bara svart lack och så överlack, liksom. Men det är så snygg glans i det och nu såg ju också mina naglar lite tjocka ut som ju ofta fejknaglar gör så just det känns ju inte som en komplimang, men ändå. Roligt att folk såg mina naglar och sa något.

Obsidian. Vackert och prisvärt och underbart! L.A.Girl Metals finns på www.cherryculture.com och jag rekomenderar dem varmt. Alla L.A.Girl lacken är underbara!

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-11-03 22:24:57

Åh! Kalassnyggt! :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-04 06:43:52

Väldigt glansigt och fint!

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2010-11-04 07:09:05

Supersnyggt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-04 08:38:32

Hur snyggt som helst!

Postat av: Honi
Publicerad 2010-11-04 08:55:06

Jättefint, har velat prova L.A Girl men på det sista är det mest NYX grejer som slinker hem från Ebay.

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-11-04 20:53:36

Den här snyggingen är på väg hem till mig nu =) Jag älskar verkligen Metal-kollektionen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-05 22:19:49

Zizzie! Jag tycker det jag med!



Emma! Ja, inte så tokigt!



Monica! Visst är det!



Kerstin! Japp!



Honi! Du måste prova L.A.Girls nagellack!



Roxcat! Ja, den är suverän!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela