Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Beige smink...

Publicerad 2010-11-18 06:08:00 i Eotd neutralt och klassiskt, Sminkans EotD,


Här kommer ännu ett litet sminkinlägg för att bryta av mot alla nagellack. Det är världens tråkigaste smink dock, så förvänta er inget uppseendeväckande. Det är en bas av GOSH! ögonskuggestift i beige, det är Coastal Scents Hot Pots i gråvitt och mellanbrunt och det är lite, lite mascara. Jag kan inte ens säga att det gjorde någon skillnad från att vara osminkad. Jo, att jag fyllde i brynen hjälpte kanske upp så jag såg lite piggare ut. Det intressantaste här är nog mina lila kontaktlinser som jag älskar!

Kommentarer

Postat av: liloo
Publicerad 2010-11-18 11:46:55

gorgeous as usual

xoxo

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-18 14:19:14

Jag tycker att det var fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-18 16:46:59

Liloo! Thank you!



Kerstin! Men mesigt. :D

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-11-18 17:02:58

Kul att se dig i något neutralt, omväxling förnöjer ju!

Postat av: kickan34
Publicerad 2010-11-20 02:09:56

vaddå du har väl inte lila ögon?! :S :O

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-20 09:11:25

Ninni! Okej. Det är ju sant förstås..



Kickan! Nej, men jag har lila linser, det är ju det jag skriver. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela