Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Cha Cha

Publicerad 2010-05-19 16:49:21 i Naglar i guld, koppar, brons,


H&M har de senaste åren varit helt fantastiskt bra på att göra roliga, annorlunda nagellack som är helt på kornet med vad man faktiskt vill ha. Återigen har de lyckats med detta när de gjorde Cha Cha.

Cha Cha lyckas vara ett "nästan holografiskt" lack. Det är späckat med skimmer men det är inte holografiskt sådant. Ändå kan man nästan tro att det skulle kunna vara det. Lite som med Nubar Spark från Prism-kollektionen. De två är rätt lika på många sätt. Neutrala, ljusa färger som täcker bra och ger en sorts holo-känsla trots att de inte har effekten. Nubar Spark är dock lite kallare i tonen och skimret mer silvrigt.

Cha Cha är superlätt att lacka med. Det täcker bra, här har jag två lager. Det är ett mycket trevligt lack på alla sätt. Jag gillar det! Diskret men ändå glammigt, snyggt och lättlackat och funkar med min hudton. Way to go, H&M! Mer sådana här lack, tack!


Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-05-19 18:07:52

Har sett det här på flera bloggar nu och jag blir mer och mer sugen

Postat av: Honi
Publicerad 2010-05-19 18:49:47

Jag har som kajalpennan sett detta lack häromkring och blir mer och mer sugen, tror det blir att ta sig till H&M imorrn eller i helgen och se om dom har det! :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-05-20 08:42:03

Jag blir också mer och mer sugen varje gågn jag ser det i en blogg =)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-05-20 09:21:19

Ja de har verkligen lyckats bra med det! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-20 20:42:05

Kajalen! Ja, det är fint!



Honi! Japp, iväg med dig! Du kommer gilla det!



Kerstin! Ja, du får slå till!



Zizzie! Det har de! Bra jobbat H&M!!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-05-21 23:16:21

Det här gillade jag verkligen, det ser jättesnyggt ut! Måste spanas in, för det har jag inte sett i butik faktiskt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela