Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Guppy #77

Publicerad 2010-05-18 20:50:54 i Naglar i grönt,


Ett nagellacksinlägg till, ni klarar tre åt gången, eller hur? Det här är också ur arkivet.
Guppy är ett märke jag ibland sett glimta förbi på eBay. Eftersom de hade ett grönt jag tyckte såg spännande ut, detta, och dessutom är billiga, slog jag till. Det blev bättre än väntat, eller vad säger ni?


Bildspam, jag vet, men det är fint! Dessutom är det från två olika tillfällen. Man ser det på att min pekfingernagel blev knas på ena manikyren, flera lager och för tjockt eftersom jag gjorde ett hack i det. Jag tror också man kan se att jag har lite olika längd på naglarna.

Superfint lack alla fall! Bra täckning, nästan så det täckte med ett lager, men jag säkrar med två. Härligt gnister i guld och grönt och lite mer. Jag är kär! Riktigt vackert lack alltså!

Jag gjorde också en liten konadikyr på lacket vid ett tillfälle, men då var jag för snabb och lacket blev lite pressat. Typiskt mig.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-18 21:08:39

Vilken underbar grön! Älskar nyansen och det vackra skimret. :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-18 21:11:05

Det var faktiskt en riktigt vacker grön färg! Aldrig hört talas om märket, men vad gör det när de har fina lack:)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-05-19 00:04:48

Ser riktigt, riktigt fint ut. Jag ska hålla ögonen öppna för märket :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-19 06:56:37

Nailtastic! Visst är det underbart!



Emma! Precis! Om det här är ett lack typiskt för dem så vill jag ha fler!



Zizzie! Visst är det snyggt!

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-05-19 09:47:01

Vrålsnyggt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-05-19 13:33:13

Mums vilken härlig färg.

Postat av: Feline
Publicerad 2010-05-20 21:43:54

Guppy rular! \m/ 77 är underbar, tyvärr har min älskade dotter hällt ut 90 % av min flaska över sig själv, och mammas och pappassängkläder. :) Hon fick en ny, asymmetrisk frilla, vi fick decimerat linnebestånd, och mamma fick svårt att göra en snbb manikyr med nämnda lack... :P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-21 05:22:17

Basteth! Det är ju det!



Sminkjante! Ja, en färg du borde gilla i din samling också, tycker jag!



Feline! Attans otur... Nå, det är ju tur att hår växer ut och Guppy#77 är billig och lättillgänglig på eBay. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela