Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Elegant

Publicerad 2010-05-25 06:24:50 i Eotd neutralt och klassiskt, Sminkans EotD,


Inte så elegant som rubriken antyder men med skuggan Elegant från Makeupcosmetics. Jag är, precis som igår, trött och sliten och rödögd men ögonskuggan är ju fin för det. Väldigt enkel makeup är det också. Bara en krämhighlighter som bas, Elegant på ögonlocket och Brite Birds Cream Cat som highlighter. Lite svart kajal som inliner och grå penna som ram runt hela ögat.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-25 08:19:33

Jag tycker iofs att det var en elegant sminkning. Jag gillar denna, ska nog hala fram min egen burk med elegant...

Postat av: Linda
Publicerad 2010-05-25 09:04:47

Elegant va ordet, det är just vad sminkningen är! Lite brudinspirerad nästan...

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-05-25 09:18:35

Jag tycker att det var både elegant och snyggt!

Postat av: liloo
Publicerad 2010-05-25 10:35:29

soft and bright, gorgeous look, like it :)

xoxo

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-05-25 11:40:30

Jag tycker detta var mycket elegant - och inspirerande!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-05-25 12:14:03

Det är fint så här.

Postat av: Marianne
Publicerad 2010-05-25 18:07:00

Elegant är endast förnamnet på denna kreation... Skuggan som alltid återvänder till mina ögonlock en gång i veckan är - Elegant, en mycket trevlig och användbar sådan.

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2010-05-25 19:02:33

Det där är min önskeskugga nummer ett. :) Superfint!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-25 19:08:39

Väldigt snyggt. Elegant ser väldigt användbar ut, kanske borde lägga en beställning snart.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-25 21:25:51

Emma! Tack! Ja, gör det. Den förtjänar att komma fram ibland!



Linda! Ja, kanske. Jag är ju så trött och sliten att ingenting känns bra eller ser bra ut.



Kerstin! Tackar!



liloo! Thank you!



Ninni! Tack! Roligt om man kan vara inspirerande även om man inte känner sig inspirerad. :D



Sminkjante! Ja, fint men ganska tråkigt.



Marianne! Jo, den är fantastiskt fin, skuggan. Helt klart bland de mest användbara!



Miss Pussy! Ja, den är väl värd att äga!



Nailtastic! Ja, om man tycker om tidlösa och användbara färger så är den helt klart oumbärlig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela