Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Barielle Hidden Hideaway

Publicerad 2010-05-08 21:44:50 i Naglar, vampy,


Nu försöker jag bli av med lite gamla nagellacksinlägg så jag spammar bloggen. Här är det tredje nagellacksinlägget för dagen. Enjoy!

Barielles Hidden Hideaway. Ett ovanligt fånigt namn om jag får säga så... Lacket är inte fånigt men heller inte unikt. En mörk lila med aubergineton. Skimmer i guld som bara syns i flaskan. Lyckas hålla sig på rätt sida om "nästan svart" så man faktiskt kan se att det är lila i de flesta ljus.

Lättlackat och bra opacitet. Täcker lätt med två lager, kanske kan klara mina små naglar med ett till och med, men jag har två här. Fin glans i det.

Ett trevligt men ganska vanligt vampylack som man redan har tolv på dussinet av färgmässigt.

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-05-09 09:04:26

Jo, det känns verkligen som man sett detta lack förut. Fint dock

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-09 09:05:42

Tycker det här var väldigt fint. Mörkt lila lack som ändå inte ser svarta ut hör till favoriterna.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-09 11:58:09

Kajalen! Fint men inte det finaste i gruppen.



Nailtastic! Ja, men jag tycker nog det finns bättre representanter för dem.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-09 18:02:02

jag gillar denna. har den ju själv och tycker det är ett mkt tjusigt lack. Ska nog använda mina Barielle lite i veckan...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-09 18:57:41

Emma! Låter som en bra plan! Tycker du mer om det här än om t.ex Midnight Ride?

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-09 20:04:20

Ja, jag gör nog dte. Jag tycker denna var fin. Lite fylligare än Midnight ride...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela