Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Violet Sparkle

Publicerad 2010-03-18 17:06:58 i Naglar i lila,


Mer Sparkles! Nu får ni se Violet Sparkle, det mörklila lacket ur Nubar Sparkle-kollektionen! Dessa lack finns alltså att köpa för 99 kronor styck hos www.nailshop.se och de kommer också med Nail Mail i april!

Violet Sparkle kräver två lager för full täckning men är slätare än de andra jag provat och nöjer sig med ett lager överlack. Färgen är en djup mellanlila med glitter i magenta som ger det en rödrosa anstrykning när ljuset faller på det. Oerhört vackert! Den har helt klart favoritpotential för topp tre alla fall, men Fira Sparkle och Petunia Sparkle är fortfarande snäppet vackrare ändå enligt mig. Min kompis testade det här hemma hos mig i veckan och blev så kär i det att hon redan beställt fyra egna Sparkle-lack och jag förstår henne. Det här är underbara lack att ha på fingrarna för de glittrar verkligen något vansinnigt! Man kan inte sluta titta på dem!

För er som gilar lila är det här en superkollektion då den innehåller 2,5 lila lack. Det här, ett ljusare lila och rosalila Petunia. Dessutom är de olika nog för att motivera köp av alla tre!


Massa klickbara bilder. Jag vet att jag går över styr med mina bildmängder men jag gillar själv att se lack i olika vinklar och så, så jag utgår från att ni också gör det. Annars får ni scrolla ner och skippa att klicka upp helt enkelt. Det är dock svårt, även med dessa mängder av bilder, att göra rättvisa åt lacket. Det är så mycket finare än någon bild kan visa...

Och i lampljus också... Ja, det är inte ofta jag kommer ihåg det nu för tiden, men det är faktiskt bra att se hur de tar sig ut under lysrör också. Tycker alla fall jag.

Kommentarer

Postat av: badis
Publicerad 2010-03-18 17:19:23

Jag kan inte, måste få! Petunian är jag ännu mer betagen i men Violet sparkle är också så vacker. Åh, dör en smula.

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-03-18 17:48:05

De här gltterlacken är verkligen vackra och det här var speciellt vackert. En riktig 10 poängare tycker jag.

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-03-18 19:08:13

Jag säger bara mums!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-18 19:13:50

Badis! Petunia är sååååå läcker, men det här är heller inte dumt. Du behöver båda. Och det röda! ;D



Fru Choklad! Ja, de är så otroligt fina! Jag är så tacksam att jag fått dem!



Ninni! Visst! Mums!!

Postat av: Ika
Publicerad 2010-03-18 19:31:22

Det här lacket visste jag i förväg att jag bara måste äga, men dina bilder får mej att typ dö om jag inte får det omedelbums!

Postat av: marybeth
Publicerad 2010-03-18 19:31:42

Herregud vad läckert. Det här går ju inte, hur ska jag undvika att beställa dom här lacken? >_<

Postat av: marybeth
Publicerad 2010-03-18 19:32:21

Herregud vad läckert! Hur skall jag kunna låta bli att köpa dessa... >_<

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-03-18 19:49:44

Galet snygg! :D

Postat av: Lina
Publicerad 2010-03-18 22:46:29

Nämen åhh vad fint, så fint, så fint.....Måste måste ha, nu eller nyss egentligen! Blir nog mer från Sparkle kollektion än vad jag hade tänkt....

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-03-18 23:40:58

Jättesnyggt det här med, kan bli väldigt dyrt det här... ;)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-03-19 07:33:36

Supersnyggt! Men favoriten är fortfarande Petunia Sparkle. :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-19 08:16:49

Ika! JA, du måste ha det! Det är så, faktiskt! Det är definitivt värt att äga!



Marybeth! Undvik inte, ge efter! ;D



josephine! Ja, visst!



Lina! Ja, alla de lila och det röda och Petunia måste man nog ha.



Zizzie! Ja, jag förstår det. Fyra måste du alla fall ha, de lila, Petunia och det röda.



Nailtastic! JA, för mig är den här trea just nu. det röda är så snyggt att det är min etta med Petunia som tvåa.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-03-19 13:06:31

Åh så fint! jag gillar nog detta bäst hittills. Eller petunia, hmm svårt.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-03-19 13:19:12

Äsch och typiskt med att de inte är lätta att ta bort! Mina fejkisar tycker verkligen inte om borttagning av glitterlack :(

Kan hur jag än försöker inte motivera inköp av en massa (underbara) glitterlack när gelen blir så ledsen

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-19 18:32:26

Emma! Jaså, din lilla lila-lover. Jag är helt klart på Petunias sida men fortfarande är Fire Sparkle bäst!



Kajalen! Nej, de är inte lätta... Mina nagelband uppskattar inte heller gnussandet med remover längre.

Postat av: Jonna
Publicerad 2010-03-20 09:36:06

Riktigt snyggt lack!:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-20 15:08:37

Jonna! JA, det är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela