Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite nytt på lackfronten

Publicerad 2010-06-18 09:56:39 i Nytt till lacklådan!,


Lite nya lack kom på posten i tisdags, vilket är jättesnabbt! Beställde förra veckan från Cherry Culture och räknade inte med att ha dem i brevlådan innan jag ens hunnit ut till landet. Så blev det nu. Bra jobbat från Cherry Cultures sida alltså.

Lacken då? Ja, lite sommarfärger i form av knalliga L.A.Girls Disco-lack och så det lack jag trodde mig ha beställt förra gången, Enchanted Forest från NYX. Nu har jag verkligen att göra i sommar. Massor av nya lack att testa och så har jag med en hög gamla godingar som jag är sugen på att använda igen. Vi får se hur bra naglarna håller för allt trädgårdsarbete. Annars blir det som det blir och jag får fota ändå och visa det jag har i nagelväg. De är ju ändå aldrig långa, men det är inte kul att fota naglar som är brutna. Vi får hålla tummarna för att jag ska slippa nagelolyckor alltså. :D

Lillbusan kollar in färgerna som kom men är inte särskilt imponerad. Däremot gillar hon sin enorma inhägnad som hon kan vara ute och springa i. :-)

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-18 10:39:09

Vilka fina! Tänkte lägga en beställning på Cherry Culture på måndag (får lön då) eftersom de har 25% procents rabatt på LA Colors. Undrar om det också gäller LA Girls? :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-18 10:50:18

Hoho, jag skådar en ny spännande bok! Jag tycker lacken var sådär, men boken är jag nyfiken på! Läs och avrapportera är du snäll... Erik hindrade mig från att handla böcker härom dagen, stygg är han!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 16:00:18

Nailtastic! Hoppas det gäller alla L.A.-lacken! De är fantastiskt fina hela högen!



Emma! Dumma Erik! Du ska så klart få köpa alla böcker du vill! Jag har inte läst ut fragle Eternity än, så den här ligger på vänt. Hinner inte läsa, har haft det rätt hektiskt. Kommer igång snart. ;D

Postat av: feline
Publicerad 2010-06-18 17:01:13

Ooo. Det korallfärgade/mörkorangea? Vilken är det? Jag har inte skaffat ett enda disco brite, fegar alltid ur och tror att jag inte kommer gilla färgerna. Närmare presentation av samtliga krävs! ;)

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-06-18 17:55:06

Åh vilka härliga färger! :D

Postat av: CC
Publicerad 2010-06-18 19:36:32

Ha en skön början på semestern :) Vad liten kisse ser ut bredvid lacken o boken

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 22:04:40

feline! Det är Light Show. Jag har testat Retro så här långt, och den är rätt cool. Ska försöka ta Light Show snart då, om det är den du är mest nyfiken på.



Josephine! Ja, jag tycker också det!



CC! Hon är rätt liten. Men dubbelt så stor som min gammelkatta, alla fall nästan. Tror lillan väger 3,5 kg och gamlingen 2,2.

Postat av: CC
Publicerad 2010-06-19 11:46:39

sv: åh vilka små damer du har :) Camelot väger runt 5 kg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-19 12:55:00

CC! Ja, men han är ju kille också. :D

Postat av: Honi
Publicerad 2010-06-19 22:41:25

Vad går frakten på till sverige? Borde nog vara detsamma som till danmark :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-20 12:06:39

Honi! Det är bra fraktpriser tycker jag, men jag kan inte säga en exakt summa. Det ändras med hur mycket man beställer för. Det står dock väldigt tydligt när man kommer till checkouten och man kan lägga till och dra ifrån lack och se hur summan ändras direkt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela