Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A. Girls Metals "Deep Sea Mica"

Publicerad 2010-06-18 16:51:28 i Naglar i blågrönt&turkos,


Krex har köpt hem en massa L.A. Girls Metal-lack. Det fick mig att komma ihåg en gammal notd som legat opublicerad i arkivet ett tag. Här kommer den:

Mitt nya favoritnagellacksmärke verkar ha blivit L.A.Girls. De har hur många skönheter som helst i sitt sortiment. Helt makalösa färger! Det här är ett av deras lack som kommer från Metals-serien.

Deep Sea Mica är ett mörkt tealfärgat skimmerlack som är så vansinnigt fint. Djupt i tonen, lättlackat, skimrande!

Ni ser hur vackert det är! Det är alltså grönt skimmer i en påfågelblå bas. Havsvatten, ja, absolut.

Tre lager lack. Hyfsat lättlackat och snabbtorkande. Det är dessutom billigt och bra. Cirka 3 dollar på www.cherryculture.com.

Ja, jag bildspammar. Jag får det, det är min blogg. ;D

Äsch, en närbild också:

Grönt skimmer! Så vackert!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-18 17:19:43

Very pretty indeed...

Postat av: Potatisbruden ~ Michilicious
Publicerad 2010-06-18 20:15:05

Ahhh, prettyyy! Me wants! Jag vill se hur det ser ut när det gäller layering, det första jag tänker på är NYX Jungle...

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-18 20:17:16

Snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 21:55:55

Emma! Bland de vackraste!



potatisbruden! Jungle är mycket, mycket skirare och lite ljusare i tonen. Det här är inte ett layeringlack, det alldeles för opakt, eller menade du som bas för Jungle som ju behöver det om man inte ska måla hundra lager?



zizzie! Japp!!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-19 09:16:27

Detta är nog ett av de snyggaste lack jag sett. Jag, dör!!!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2010-06-19 11:32:59

SÅ vackert! Skimret ser fahntastiskt ut, och vilken färg! Blir lätt en beställning av L.A. Girls-lack snart :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-19 12:58:28

Kerstin! Det är ju det! :D



Sofia! Ja, det måste du göra, beställa alltså. Lacken är snygga och bra och billiga!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela