Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Diamond Cosmetics Gypsy Pink

Publicerad 2010-06-12 13:52:14 i Naglar i rosa,


Här kommer dagens naglar! Diamond Cosmetics Gypsy Pink fick jag i ett byte med Krex. Det är lite kul med sådana här lack som man nog inte kommit på att skaffa själv men blir positivt överraskad av.


Diamond Cosmetics Har väldigt bra lack, tycker jag. De jag provat har varit lättlackade och hållbara. De här bilderna togs till exempel efter en storstädning med skurning av golv för hand och, *harkel, harkel*, utan handskar. Lite, lite tip wear, kanske, men jag tycker det hållit otroligt bra och att det även klarat att hålla glansen väldigt bra.

Den rosa färgen är vacker, tycker jag. En stark rosa med silverskimmer. Ni ser hur vackert det blir i solsken på bilden nedan! Det är verkligen snyggt!

Jag avslutar med tre bilder till, två i sol och en i skugga. Ett riktigt bra lack och en rosa jag faktiskt känner mig hemma i.

Kommentarer

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-06-12 17:26:17

Hej snyggt lack helt i min smak. Jag har hot summar pink från sammamärke och det är i samma stil . Jag gillar det mycket. det är väldigt snyggt att ha på tånaglarna. Pennseln är lite smal tycker jag men deras lack är överlag helt ok. Ha det bra hälsningar Åsa-Li

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-12 20:25:27

Sött!

Postat av: krex
Publicerad 2010-06-12 20:59:24

åh, men vad bra att du gillade det! .D och håller med om att diamonds lack är otroligt bra i formula, för det priset speciellt.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-12 21:02:16

Det ser väldigt fint ut! Snyggt med just silverskimmret i den starka rosa färgen.

Postat av: adk
Publicerad 2010-06-12 21:04:36

lovely!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-12 21:32:55

Åsa-Li! Ja, det är väl riktigt fint! Jag gillar det! Alla mina Diamond Cosmetics är jättebra och jag som älskar smala penslar är så klart förtjust! :D



Zizzie! Ja, tycker jag med!



Krex! Ja, jag gillar det! Riktigt fin rosa! Kvaliteten har varit super på alla mina Diamond Cosmetics så jag är lite deppig att jag itne köpte flera.



Kerstin! Ja, jag tycker också det!



adk! Tack!

Postat av: Isabell
Publicerad 2010-06-12 22:46:13

Åh, det där är verkligen en rosa i min smak! Ursnyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-13 11:09:27

Lovely! Ett lack helt i min smak...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-13 15:19:06

Isabell! Jag gillar den också!



Emma! Ja, det är inte dumt!

Postat av: badis
Publicerad 2010-06-14 14:44:08

IIK! <3


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela