Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Poppy Passion

Publicerad 2010-06-23 18:20:53 i Naglar i orange,


Här kommer lite lack ur arkivet. Jag har ju glömt att mata på av dem så ni får se allt jag vill visa er. Massor av finingar ligger fotade och klara men opublicerade. Här kommer alltså ett av dem, Poppy Passion. Det är ett rödorange krämlack med hög glans men som så många andra lack i orange vill det synas lite VNL även efter tre lager lack. Så störande...


Glansen är underbar, färgen likaså. Jag tycker verkligen om det! Lysande och mättat och härligt!

Snabb torktid, bra formula på alla sätt. Ett lack väl värt att ha trots den lilla VNL som jag alltså stör mig på. Nästa gång lägger jag bara ett täckande nudelack under så blir det nog kalasbra!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-06-23 18:58:05

Riktigt härlig färg det där! Sugen på att beställa ett gäng BB Couture... får se om det blir av i sommar. Nu måste jag skynda mig att se ditt nästa inlägg med NfuOh :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-23 20:12:46

Vilken perfekt röd nyans! Jag har ett helt gäng liknande lack, men fortsätter att köpa nya eftersom jag verkligen älskar lysande klarröda lack! :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-23 22:22:03

Pamsan! JA, deras lack är suveräna!



Nailtastic! Det är verkligen fint! Jag gillar också sådana här klara, brandbilsfärgade lack som lyser! MAn blir så glad!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-23 22:45:32

Galet somrigt lack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-24 10:33:37

Emma! Visst är det! En energiboost dessutom!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela