Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Pharao's Purple

Publicerad 2010-02-16 18:42:26 i Naglar i lila,


Mer läckra Nubarlack kommer här! Det är dammigt grålila Pharao's Purple som pryder mina naglar idag. En väldigt vacker och speciell färg. Helt klart en blivande favorit!

Jag gillar de lite dammiga färger som kom för ett tag sedan. De som är lite som lera i tonen är också favoriter. Här har jag en sorts kombination av båda de sakerna. Det är ett lite lertonat grålila lack med en malvaton i sig. Väldigt speciellt och väldigt, väldigt vackert!

Perfekta lackegenskaper så klart. En dröm att applicera helt enkelt. Ett lager räcker men jag har två för hållbarhetens skull. Ett lager Diamont Seal&Shine över.

Vad kan jag säga? Ett av de vackraste lila krämlack jag sett! Håll med om att det är underbart!

Kommentarer

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2010-02-16 19:23:40

Jag håller med! Helt underbart!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-16 19:57:23

Adrasteiah! Visst! jag är förtjust!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-02-16 20:17:39

Mycket stilig lerlila! Blankheten slåeende!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-02-16 20:22:57

Jag är inte den som faller för cremelack så lätt. Visst har jag några få darlings men oftast blir det lack med glitter och skimmer, men det här fick mig faktiskt at ohhhha. Väldigt snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-16 20:48:32

Kerstin! Ja, visst är det vackert!



fru Choklad! vackra krämlack kan vara enastående, men visst faller jag också oftare för skimmer. Det här är dock värt att kika på!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-16 21:05:16

Det är väldigt vackert verkligen! Och en rätt speciell färg. härligt! Misstänker att jag efter att du har visat de här lacken eventuellt kan utlösa lite Nubarsug hos mig;)Alltså efter nya lack då, jag har alltid sug efter Nubar:D

Postat av: bella
Publicerad 2010-02-16 21:22:20

helt fantastisk färg!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-17 16:53:10

Emma! Visst är den speciell! Jag förstår om du får lite Nubar-lust. Det är ju så, man blir lockad av lack!



Bella! Ja, det tycker jag med!

Postat av: Nextadon
Publicerad 2010-02-17 18:33:04

Jag köpte hela kollektionen på rea i somras, men har liksom glömt bort den tills för någon vecka sedan. Nu testas här för fullt! Underbara färger! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela