Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Jewel

Publicerad 2010-02-09 17:55:21 i Naglar - holografiska lack,


Ännu ett av Nubars holografiska lack. Bruna Jewel.

Det är precis som flera andra av lacken inte superholografisk utan mer multiglittrigt. Fint det med, men alltså inte med regnbåge i. Det hade annars varit likt OPI DS Desire, men nu har man skäl att äga båda!

Två lager kan räcka men jag körde på tre. Färgen växlar lite mellan en lite taupe-färgad nyans till med chokladigt mellanbrun. Ganska neutralt i tonen, varken för varmt eller för kallt.

Lättlackat och snabbtorkande och fint! På mina bilder dessutom försett med extra krydda i form av ett förlupet katthår. ;D


Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-02-09 20:28:24

Vilken härlig färg, och glittret ser underbar ut =)

Postat av: Maria
Publicerad 2010-02-09 21:19:50

Fina naglar du har, är det dina egna eller har du förlängt dem? =)

Läckert lack också =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-10 07:05:07

Josephine! Ja, det är fint!



Maria! Det är mina egna naglar. Lacket är jättefint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-10 11:56:44

Men oj, det är bra bilder?! Märkte jag inte först, spännande... Inte så konstigt att jag missade att läsa detta inlägg;) Lacket är vackert hur som helst, även om jag önskar att det hade en sammanhållen regnbåge istället för holografiskt glitter i sig. Skulle vilja ha ett brunt hololack, men det kommer nog inte bli detta...

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-10 12:19:09

Och jag menar såklart det är bara bilder...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-10 18:17:21

Emma! Vad bisarrt! Jag hade ju text? Måste undersökas...




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela