Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Brilliant

Publicerad 2010-02-10 11:46:31 i Emmas NOTD i glitter och holo,


Ytterligare ett hololack från Nubar Prisms. Detta var betydligt lättare att fånga på bild för övrigt. Brilliant är lite av en kameleont faktiskt. På naglarna är det rosa, gammelrosa i vissa ljus och betydligt ljusare i andra. I flaskan ser det dock mycket mer lila ut än på naglarna, något som även uppmärksammades av min klasskompis då hon var här och pluggade. Lacket har för övrigt ungefär samma egenskaper som Absolute, det täcker med tre lager, är bra att måla med och det blir jämt och snyggt på nageln. Möjligtvis är detta lite mer holografiskt, men jag föredrar nog ändå Absolute, det går bättre ihop med min hudton. Brilliant är dock himla fin och jag har inte några rosa hololack sedan tidigare, så jag är himla glad för detta!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-02-10 13:27:23

himla fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-10 14:37:29

Sanna: Ja det är ett trevligt lack:)

Postat av: Nilla.
Publicerad 2010-02-10 14:47:20

hur mycket kostar ett nubar- lack ungefär?

& var kan man köpa det? :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-02-10 15:49:20

Läckert det där med men jag föredrar nog också Absolute. Fast hololack kan man nog inte få för många av :)

Postat av: Hanna
Publicerad 2010-02-10 17:19:37

SVAR: Nej jag köpte det på Tradera :D

Postat av: Jennifer
Publicerad 2010-02-10 17:24:28

Heej!" Fin blogg :D Älskar headern!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-02-10 17:57:46

Det var fint på dig och jag gillar färgen. Tyvärr är det en nyans som förmodligen skulle se förfärlig ut på mina tassar.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-10 18:20:33

Mycket snyggt men mina vinanre är utsedda. Treasure, Absolute, Prize och Gem.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-10 19:33:37

Nilla: Jag brukar handla från www.nailshop.se , de är väldigt bra, leverar snabbt och så. Nubar är dock inte så ovanliga i salonger, jag bor i en liten stad och Nubar finns att få tag på här. Du kan alltid maila Helen på Nailshop och höra om det finns nån återförsäljare nära dig. De vanliga Nubarlacken kostar 99 kronor styck, den här kollektionen med holografiska lack är dock lite dyrare, tror de kostar 125 kronor styck... Jag tycker att Nubar är klart prisvärda, ett av få av de lite dyrare märkena som jag tycker det är okej att betala svenska priser för...



Zizzie: haha, vi är helt klart på samma våglängd där:)



Hanna: Ah okej. Då blev det kanske några kronor billigare än i butik..?



Jennifer: hej:) tack så mkt, vad roligt att höra



Sminkjante: Jag tyckte att det var väldigt missklädsamt på mig först, men nu gillar jag det faktiskt. Det är fint, och det är lite skoj med rosa holo...



Sminkan: Ja, du är klok, det låter bra tycker jag. Jag skulle nog säga att det är det jag tycker är vackrast med. Men det är kul med rosa holo, jag har ju inget, i alla fall inte så här ljust.

Postat av: bella
Publicerad 2010-02-10 22:45:15

Just den här rosa färgen är jag väldigt svag för! Tjusigt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-10 23:45:46

bella: ja, det är en trevlig färg faktiskt:)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-02-11 09:35:36

Vet du hur det är i färgen jämfört med QT och Tickle my triangle?

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-11 14:36:26

Kajalpennan: Hmm, mörkare..? Denna alltså. Annars vet jag inte, äger inget av dem du nämnde tyvärr.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela