Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors St.Lucia Blue Sea

Publicerad 2010-12-13 18:55:00 i Naglar i övriga färger,


Det är Lucia idag och vad passar då bättre än en jättekonstig färg från Sinful Colors vid namn St.Lucia Blue Sea. En sorts grå-lila-guldflashande med blåton. Jag vet inte ens om den verkligen är duokrom utan upplever den bara som märklig. Lite cool också, men mest märklig.


På naglarna blir den mest en sorts lilagrårosa med guldskimmer. Man ser lite hjärtsjuk ut med den på fingrarna. Eller död. Coolt! Det här är två lager lagda ovanpå ett beige heltäckande depend-lack. Det är för skirt för att jobba med på egen hand. Påminner om MISA Street Style och dem, tycker jag, men blekare...

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2010-12-13 19:51:14

Jag tänkte direkt på insidan av ett snäckskal, färgerna och skimret är slående likt. Skitkonstigt men skitcoolt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-13 20:15:30

Men nog måste det vara duochromt? Håller med Honi, lite som pärlemor är det...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-13 22:01:52

Honi! Ja, jag håller med!



Emma! Ja, det måste det nog vara men det är en skum färg.

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-12-14 02:25:17

Mystisk färg...

Men...

I think I like it! :)

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2010-12-14 10:34:03

GUD så vacker färg!



SV: Jag MÅSTE verkligen kolla in den där removern från Lidl! Alla älskar den!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-14 11:15:53

Ja, lite pärlemor och skumt:)

"Man ser lite hjärtsjuk ut med den på fingrarna. Eller död. Coolt!" hahah

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2010-12-14 13:56:46

Aaaahh!! Men Sminkan, nu får du sluta!! Jag DÖR här borta så fint det var, men jag har ju inte råååd :(:(:(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-14 18:20:39

Andrea! Ja, den är ju helt klart speciell!



Lillasyster! Ja, gör det. Jag har verkligen gjort av med litervis av den!



Sanna! Ja, det är coolt! :D



Miss Pussy! Ja, Sinful Colors är ett coolt märke! Du får önska julklappspengar!

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-12-15 20:07:31

DAMN that is hawt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 12:57:50

Kellie! Yes, it is very unique!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela