Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Ink Suede

Publicerad 2010-12-26 11:18:00 i Naglar i blått,


Mer blått ur arkivet, det här inlägget är dock daterat oktober inte juli, så vi rör oss framåt alla fall. Har vi tur kanske dagens naglar dyker upp före natten. ;D
Matta OPI Ink Suede köpte jag eftersom Sminkjante lockat med snygga bilder på det. Sen blev det stående i många, många månader innan jag provade det och jag trodde egentligen inte att jag skulle gilla det alls. Lustigt nog så tycker jag att det är rätt snyggt trots att det är matt. Förmodligen är det silverskimret i det som gör att jag uppskattar det, och att det är lite semimatt snarare än helmatt.

Det torkade fort alla fall och det täckte med två lager. Det är ett helt okej lack i en snygg, jeansblå färg. Kan abosolut tänka mig att ha det igen. Sen är jag inte begeistrad, men det blir man ju inte varje dag. Det är ett okej lack men knappast magiskt.  

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-26 11:26:31

Vad roligt att du gillar det. Speciellt när jag "lurat" dig :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-26 11:28:35

Sminkjante! Ja, det är helt okej trots att et är matt. ;D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-26 12:17:37

Det här är så sjukt mycket finare än OPI Ink Matte!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-26 14:52:17

Nailtastic! Ja, Suede-finishen är mycket bättre än helmatta, så är det absolut!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-12-26 21:35:54

Jag tycker faktiskt om finishen på suede-lacken. Nu har jag visserligen bara ett men ändå ;) De är lite annorlunda och intressanta, inte som de helmattalacken som jag tycker är rätt trista

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-26 21:41:22

Kajalen! Ja, de är mycket snyggare än de helmatta. Jag har två Suede! ;D

Postat av: Maria
Publicerad 2010-12-27 08:51:38

Tycker det ser helläckert ut!! :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-12-27 10:15:49

Jag ville ha Aragon suede men tänkte sen sen sen och vips var den slut på TD :(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-27 13:13:55

Maria! Ja, det gör det onekligen.



Kajalen! Ja, jag anade det. Den har ju jag och den är värd att äga om inte annat så för att den är snygg även med överlack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela